31. okt. 2008

Oppgave #6 i Kort O Mania

....er som følger:

Denne uken skal dere få lov til å lage et FOTO-KORT. Dvs: et kort hvor dere skal bruke et fotografi som hovedmotiv på fremsiden av kortet. Tema + motiv er ellers fritt!!

kun 2 K R I T E R I E R:
* KORTET SKAL INNEHOLDE ETT eller flere FOTOGRAFIER
* INGEN MOTIVSTEMPLER PÅ KORTET (swirls/snirklemotiver er er lov) og alle tekststempler er lov, bare ikke motiver, fordi fotoet skal være i fokus

Spennende oppgave! Har aldri brukt foto på kort og hjernen går allerede i spinn ( det er 2 min. siden jeg leste oppgaven for første gang). I kveld får jeg besøk og i morgen er det treff. Jeg kommer til å ha mer enn nok med å pakke etter besøket men en foto må jeg kunne ordne før jeg reiser på treff.

1 kommentar:

Marianne sa...

Takk for i går! Kjempehyggelig var det.

Lykke til med oppgave 6.

Klem