12. okt. 2008

Scrapperier

Jeg har scrappet litt i det siste også. Glemte visst å nevne det. Det er så lenge siden jeg har gjort det at jeg føler at jeg er helt ut av det. Dette er LOer til min søsters BOM (book of me) som hun får nye sider til etter hvert som hun får ønske om å forevige noe. Det er en konfirmasjonsgave fra meg som varer (evig?) hehe. Her er bildene:





Akkurat nå pågår avstemningen i KortOmania, oppgave to: å lage et manne-mannekort. Det var kjempemorro, selv om sånne kort alltid er litt utfordrende å lage. I morgen er det finale ( som det ser ut som at jeg blir med i) og da avgjøres også hele greia. Kjempespent!
Ellers har vi hatt en deilig helt og i dag gikk vi tur langs kanalen. Tok noen herlige bilder ...legger de ut litt senere. I morgen er det ny arbeidsuke !

2 kommentarer:

Broggis sa...

Se her ja!

Lekkert veit du!

Nina sa...

Så flotte - skjønner ikke hvorfor du ikke skal scrappe...