15. okt. 2008

Snart er det farsdag..

...kom jeg plutselig på! Og da måtte det et farsdagskort til. Trodde faktisk aldri at jeg kom til å snuble over etikk-spørsmålet i hobbyen min men jeg må si at jeg måtte spørre mannen om det er etisk riktig å lage et farsdagskort ( som et barn mest sannsynlig vil gi til sin pappa ) med reklame for øl? Egentlig er det et retro-postkort jeg fikk av mannen for lenge siden, som han mente kunne være tøft på kort. Han er faktisk ofte en inspirasjonskilde for meg, spes. når jeg skal lage kort til menn :)) Vi fant ut at det ikke var så farlig og jeg synes det var litt morsomt. Mannen kan ikke si noe annet enn at det er tøft, når det er ølkort på, haha.

Jente-bursdagskortet kom jeg på etter at jeg så rester av et rosa/brunt mønsterark. Så det ble et kort til i kveld gitt. Det frustrerende nå når jeg jobber, er at jeg ikke rekker dagslyset ordentlig og bildene av kortene får et gulskjær som jeg ikke liker.
Så Vyan, tusen takk for all hjelpen jeg får for å lære å bruke kameraet. Det kommer nok flere spørsmål fra denne kanten!




1 kommentar:

Broggis sa...

Utrolig lekkert!!!

Og du som var redd for at du ikke fikk produsert når du begynte å jobbe!!! Du er jo mer produktiv enn på lenge jo!