25. nov. 2008

Første plass

Wow, dette var kjempemoro! Kom på 1. plass i Kort O Mania oppg. 8. Men det var med liten margin: bare 2 stemmer skilte meg og kreative Carina! Gratulerer til Carina og alle andre som kom med i finalen med sine nydelige kreasjoner og tusen takk til alle som stemte på dette kortet:





Jeg leder fortsatt sammenlagt men alt kan fortsatt skje. Det er 4 oppgaver igjen og neste, oppgave #9 ''O jul, med din glede'' gir oss følgende utfordring:

Lag et julekort i utradisjonelle farger! Det vil altså si at det typiske jule-røde og jule-grønne skal få helt fri denne gangen, mens du fråtser i hva du vil av andre farger. Det skal i tillegg være julerelatert tekst på kortet.

Jeg har nå vært hjemme fra jobben i to dager pga. utrolig plagsom influensa. Det er ikke lenge siden jeg var sånn men da dro jeg på jobb hver dag og ignorerte hele greia. Det bruker forsåvidt å funke. Men denne gangen er den seig og kom tilbake for fullt i helgen. Ikke ofte jeg legger meg og slapper av i mange timer av egen fri vilje men denne gangen gjør det godt. I kveld kommer mannen og Niclas tilbake fra farmor i Trøndelag. Det gleder jeg meg enormt til! Jeg tror Thomas også savner de masse så jeg skal prøve å holde ham våken til de har kommet. :)

4 kommentarer:

Gro sa...

Gratulerer med seieren.
Dette julekort er bare rå lekkert.
Har alt lagret det i favoritter. :-)

Pia sa...

Stort tillykke det er også et kanon nydeligt kort, så lækre farver og opsætning

Camilla's hjemmekos sa...

Gratulerer med 1.plassen.
Ville bare innom å si at en award ligger på min side.

Broggis sa...

Jess! Du er best!
Gid bedring vennen, og kos deg med familien i kveld :)