11. nov. 2008

Kort O Mania bidrag #6

Til oppgaven der en måtte lage et kort med foto på laget jeg dette:



Tror ikke kort med foto er helt min greie. Slet lenge med å få det til og enda var jeg ikke helt fornøyd. Jeg tror ikke jeg liker den begrensningen jeg får av å måtte bygge et kort rundt en fast bestemt ting. Men dette ER jo en utfordring så jeg klager ikke. Det får meg til å tenke i litt andre baner, prøve nye ting og hvem vet, kanskje jeg får noen nye tips av å holde på sånn :)

Kortet kom på 3. plass i gruppa mi og nådde ikke til finalen for denne gang. Nå deler jeg 1. plassen sammenlagt med Honning

4 kommentarer:

Gro sa...

Det ble jo bare kjempe herlig da Maria, synes du klarte det veldig bra jeg.

Gro.

Elisabeth sa...

Jeg synes det kortet ble kjempesøtt da, selv om du ikke liker å lage kort med bilder på :P Synes den oransje papirblomsten (?) virkelig satte prikken over i'en ;)

Carina sa...

Nyyyydelig kort Maria :)
-Det fikk min stemme...
Og den blomsten var utrolig stilig.
Hvordan har du laget den?
Ha en fin helg...

Klem Carina

Cathrine sa...

helt herlig.. for et nydelige bilde! og kjempebra stæsja, jeg digger den oransje blomsten;) perfekt!