19. nov. 2008

Kort O Mania bidrag, #7

Denne gangen kom kortet på delt andre plass, sammen med dyktige Anne og jeg leder igjen sammenlagt. Er utrolig takknemlig for alle stemmene som gjør at jeg kommer så langt. Dette er min aller første Kort O Mania og å få sånn respons er helt utrolig. Tusen takk til alle som stemte på meg



Oppgave 8 lyder som følger: LAG ET KORT SOM ER TYDELIG INSPIRERT AV ORDET ***STARS & STRIPES*** Dvs at begge elementene skal ses på kortet. Tema og materialer er fritt. // Det var utrolig morsomt å lage kort til denne oppgaven. Endelig kjente jeg at det boblet igjen og hele kvelden var det umulig å få kontakt med meg. Går det an å bli så borte i egen verden?


I går ankom min hittil kjæreste foto-dings. Altså: ikke at jeg har mange, jeg er jo helt på amøbestadiet der men min Nikon D40 fikk en kompis i går:


Nikon Blitz Speedlight SB-600


Kortet til oppg. 8 fikk seg altså et så tilnærmet proff-fotoshoot det lot seg gjøre, i går kveld. Hehe. Tok også noen prøvebilder av guttene mine og gjett om de strålte i det nye lyset. Det er en så enorm forskjell på å ta bilder med og uten denne type blitz. Jeg orket ikke lese så mye i bruksanvisningen så jeg bare snudde den mot taket når jeg tok bilder og for meg er dette mer enn nok...helt til jeg begynner å bli kravstor, hehe. Alt i alt: kjempefornøyd: helt ny verden! Og all ære til http://www.fotovideo.no/ for utrolig bra service og ekstremt kjapp levering.

7 kommentarer:

ellas sa...

Grattis med blitz!! Jeg har enda ikke fått meg det, men etter nye briller, og skikkelig symaskin, står det øverst på lista *lol*

Kortet ditt var bare så nydelig!!! Jeg digga det fullt ut!!! Rett og slett et helt perfekt kort, der alt stemmer!!! Du er så dyktig maria!!!

Ønsker deg en flott dag!!

Klem, -astrid elisabeth

Kristine sa...

Kjempe flott kort! Helt nydelig!
Fineste julekortet jeg har sett!
Du er virkelig flink :)

Og gratulerer med blitz, sånn ønsker jeg meg også, må bare spare litt først!

Kos deg med ny blitz og ha en flott dag!

Kristine

Broggis sa...

Nydelig julekort detta snuppa!

Skravles senere!!

Elisabeth sa...

Kjempesøtt kort, men veldig rart å se fargede stempeltrykk fra deg ;) Men det gikk jo fint, det også ;)

Anne H. sa...

Hei!
Kjempefint julkort!! Og gratulerer med DELT andreplass i Kort-o-mania! o-
Flotte bilder av en skjønn liten gutt også!
Klem, Anne:-)

Cathrine sa...

for et herlig julekort! ;) kjempeflott stempel med flott fargelegging, og så likte jeg oppsettet og fargene kjempegodt

Mona sa...

For et kjempeflott kort! Det var skikkelig herlig julete, og bare så koselig!!! Stempeltrykket var kjempeflott fargelagt!