28. nov. 2008

Å jul med din glede! ....og litt til

Det passer veldig dårlig å være forkjøla nå, har jeg funnet ut. Julen puster meg i nakken og så gjør alle prosjektene som skal være ferdige til høytiden. Fyrstikkeskekalendere, gaveposer, kort, esker...you name it! Det er jo koselig, bare denne influensaen gir seg snart..

Anyway:her kommer et aldri så lite bilderas fra meg. Det øverste er to dorullkort jeg laget på bestilling fra jobben. Vi kårer månedens medarbeider innimellom og da er det koselig å sette pris på vedkommende med en liten ekstra håndlaget oppmerksomhet. Esken er kos-esken til avdelingen vår der vi samler inn småpenger og kjøper knask til fredagene. Ja, vi har det koselig på jobben *glis*

Resten av bildene viser det som opptar mesteparten av mine kvelder i det siste: fyrstikkeskekalendere. Det er maange fyrstikkesker, tonnevis med lim, noe fine juleark og en dråpe fantasi, så har man plutselig adventskalender med eget særpreg. Meningen er at jeg skal lage fire, en til hver av oss i familien. Foreløpig er jeg ferdig med mannens og Niclas, eldstemann sin. Helgen nærmer seg med stormskritt og jeg er ennå ikke ferdig med min og Thomas sin. Men det gjør ikke noe...en god unnskyldning til å sette meg ved scrappebordet i helgen er alltids velkommen :))


















2 kommentarer:

eddy the reds sa...

very nice blog

Anne H. sa...

Hei!
Så flotte fyrstikkeske-kalenderene dine ble! Fine farger og flotte detaljer på begge to!
Klem, Anne :)