25. nov. 2008

To awards!

Jeg har fått to awards! Så koselig!




Denne er fra Anette:





This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandicement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly written text into the body of their award.



Tusen takk Anette, du er en engel! Jeg elsker vår plapring på MSN og går det flere dager uten, savner jeg det noe enormt. Utrolig hvor lett der er å bli glad i deg :)



Denne andre awarden fikk jeg fra Camilla! Tusen takk søte snille Camilla for at du tenker på meg og gir meg denne utrolig flotte awarden. Det er alltid like koselig å stikke innom din hjemmekoselige blogg ;)



The rules for this award:

1. The winner can put the logo on his/her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the pepople you've nominated

Nå er jeg ikke så flink til å sende videre sånt, samme gjelder egentlig alle sånne videresendingsmailer .....''hvis du ikke sender denne videre vil du miste alle dine venner ogsånt''. Så istedet for å sende 7 til den ene gruppa og 8 til den andre, sender jeg begge disse awardene til menneskene som jeg mener fortjener det. Så får de som har meninger om sånt, unnskylde at jeg ikke sender til 15, hehe. Kvalitet foran kvantitet sier jeg ;)

So here are the nominees:

Ninahp - ei dame jeg har fått anledning til å bli litt bedre kjent med på treff og jeg elsker både hennes humor og kreativitet!

Anne(liane) - har ikke blogg men er ei kjempeflink dame som lager de flotteste kort. Har også blitt litt kjent med henne på treff og makan til herlig, rolig (smittende rolig faktisk) dame har jeg aldri vært borti. Nydelig vesen og utrolig flink kortlager. Mulig jeg går litt ''mot reglene'' her fordi awarden er for bloggere men så....kill me!

Cathrine - oppdaget denne bloggen for kort tid siden. Denne dama har mange kreative sider og lager de flotteste kort. Jeg liker stilen hennes utrolig godt!

Snuppelure74 - Snill, kreativ, morsom og herlig! Synd at vi satt så langt unna på treffet, håper vi får anledning til å bli bedre kjent neste gang ;)

Ingrid (If) - sjekk ut denne bloggen. SÅ mange vakre kreasjoner på et sted. Har fulgt med henne en stund og det er like spennende hver gang hun legger ut noe nytt både i bloggen og på forumet!

Lisa Alisa - imponerer hver gang! Kjempedyktig kortlager :))

Sist men ikke minst, Broggis - right back at ya!, med en award til! Hehe, jeg bare måtte. Sa ikke jeg at jeg skulle gi disse til folt som fortjener det? Da kan jeg ikke gå imot mine overbevisninger ;)

3 kommentarer:

Snuppelure sa...

Å søte snille du, Maria :o)
Det var da utrolig koslig av deg :o)
Tusen tusen tusen takk, dette setter jeg mega stooor pris på :)
Klem fra Wenche

Ingrid sa...

Åj, dette var en kjempepositiv overraskelse! Så koselig av deg å nominere meg!! Tusen takk! :)

Anne H. sa...

Kjære Maria!
Du er nå nydelig da!
Takk for hyggelige ord og nominasjonen!
Nå skulle jeg hatt en smile-smiley, for jeg har jo faktisk blog... Du har til og med vært inne på besøk og kommentert *hihi*.
Klem fra Anne