10. nov. 2008

To helger: to treff

Perfekt overskrift for to perfekte helger!


Jo, Vestfoldtreffet forrige helg var på ei låve. Min første tanke når noen sa ''låve'' var hull i veggene, trekk, høy og sterk trang til å kjøpe blylodd for å holde arkene på plass. Men det viste seg å være et svært hyggelig sted med masse hyggelige, scrappegale mennesker. Og ikke minst: skravlegale. Vi koste oss fra morgen til kveld og tok siste ferga hjem. Altså Broggis og meg. Jeg var sånn passe produktiv. Hm...når jeg kommer på det har jeg vel allerede skrevet om det?


Denne helgen var det min tur til å arrangere treff. Det kom 20 mennesker i barnehagen som jeg leide for anledningen. Jeg syntes det var forferdelig trangt men til min store glede var disse damene ekstremt tilpasningsdyktige så de stablet og stappet tingene sine der det var plass og scrappet der det var bordoverflate. Og det rareste: de vil ha mere! Så noen har allerede meldt seg på før jeg nesten rakk å tenke på om jeg skal arrangere et treff til eller ikke, hehe.


Jeg sitter fortsatt og lurer på om det går an å være så heldig: alle på treffet var SÅ nydelige. Varme, herlige mennesker som kom med blomster og lurte stadig på om jeg trengte hjelp til noe. Et par ordnet faktisk gavekort til meg på Scrappiness som var innom med varene sine. Det var Anki- og ( hjelp!!! har glemt navnet...så flaut!!) som gjorde dette. Ble helt rørt jeg!


Vi holdt på fra 10:00 på morgenen til ca 1 om natten. Noen dro tidligere og noen holdt ut til ''the bitter end'' og hjalp meg tom. med å rydde etterpå. Tusen takk Broggis og Nina! Det var forferdelig synd at formen min var på bånn og Paraceten var min beste venn. Stemmen holdt ikke hele tiden så jeg fikk ikke vært så sosial som jeg ville. Dette skal det bli endringer på ved neste treff. Og jo- det blir et treff til. Nå skal vi bare komme oss gjennom jula og på nyåret regner jeg med at jeg er klar ! Vurderer å sjekke ut større lokale. Tanken på at alle får sitt eget bord å jobbe ved er bare så altfor fristende *glis*


Såh: jeg kom vel i humør ganske sent på kvelden og produserte noen kort. Jeg laget blant annet kortet til neste utfordring på KortOMania som lyder:


Lag et kort etter den vedlagte skissen (fra www.linaskortskisser.blog.se). Skissen kan roteres, men ingen elementer kan utelates. I tillegg skal motivet på kortet være et fargelagt stempeltrykk. Måten man fargelegger på er valgfri, men det skal brukes flere farger. Temaet for kortet er valgfritt.









Dette legger jeg selvfølgelig ikke ut før avstemmingen er ferdig neste mandag. Men her kommer resten av produksjonen på lørdag:











1 kommentar:

Broggis sa...

Tusen takk for et super hyggelig treff vennen! Award til deg i bloggen min <3