2. nov. 2008

Vestfoldtreffet

For en dag! Masse scrappeglade damer fulle av liv og moro!
Vi var på ei låve i Tønsberg der det var god plass til alle som ble med. De som arrangerte hele kalaset skal ha all ære, de har virkelig satt i stand ordentlig flott treff!!

Stemningen var på topp hele dagen og det ble produsert mye kreativt og flott. Jeg sitter igjen med minner fra de herlige menneskene jeg fikk møte og gjerne vil møte igjen og utrolig mye flott inspirasjon. Jeg kjenner det bobler, rett og slett. Jeg satt sammen med Nabon, Mi@ og Broggis, trioen som kan få de fleste til å måpe over LOene deres og for ikke å snakke om personligheter! Vi hadde det kjempemoro sammen og det er ikke hver dag man oppdager at man er på samme planet som resten av gjengen man sitter med, hehe

Jeg laget 8 kort tilsammen. Her vil jeg vise bare 6 da det ene er til Kort O Mania #6 og det andre er en utfordring jeg har fått av Siwert. Hun ville gi meg ei jeanslomme men jeg nektet da jeg ikke synes folk skal gi fra seg noe sånt. Det er ikke bare bare å ødelegge ei bukse, hehe. Men så sier hun: ''kunne tenkt meg å sett hva du kan lage av denne''. Da klarte ikke Maria si nei. Kjente det boblet med en gang og etter en knapp time var et nytt jeanslommekort et faktum. Jeg ga det til Siwert og det så ut som at det ble godt tatt imot. Takk for komplimentene Siwert ;) Broggis tok bilde av det så jeg skal legge det ut så snart jeg har fått tak i det. Her er de kortene jeg fikk laget i går:

PS: legg merke til at jeg brukte det lille studioet igjen ;)


















3 kommentarer:

Broggis sa...

Tusen takk for en herlig dag!
Godt det ikke er lenge til enda en sånn!

Du er så utrolig flink, og jeg koser meg sånn i ditt selskap skal du vite! Stor klem fra meg!

Gro sa...

Så mye lekkert du har lagt Maria.

Var kjempe koselig og hilse på deg i går, vi får håpe det blir treff der en annen gang også.

Kos dere masse til lørdagen.

Klem Gro.

Nora sa...

Høres ut som du har hatt det kjempekjekt.
Du lager de nydeligste kort, takk for titten :)