2. des. 2008

Andre plass i KOM uke 9

Og her er kortet som kom til andreplassen i Kort O Mania uke 9! Tusen takk til alle som har valgt å stemme på mitt kort!! :)



Carina123, en av ''De Kreative'' på Scrapping imponerte stort med sitt englekort og stakk velfortjent av med seieren. Enn så lenge er jeg øverst på pallen men Carina puster meg i nakken med bare 3 poeng bak. Det er kun tre uker og tre oppgaver igjen av konkurransen. Oppgave nr. 9 ser sånn ut:

LAG ET GODT NYTTÅR KORT!
Kriterier: Det skal komme tydelig fram hvilken anledning kortet er laget til. Kortet skal inneholde tekst som bekrefter dette, eksempler- godt nyttår, 2009, ønsker for nye året, el lign.... Valgfritt hvordan du velger å løse oppgaven, men det skal IKKE være typisk juletekst eller julemotiv (hverken i form av stempel eller stæsj) på kortet, som for eks nisser, juletrær, julestjerner. Men vintermotiver er selvsagt lov (eks snøfnugg, krystaller, stjerner).

Dette blir ikke enkelt, selv om det høres helt greit ut. Jeg sliter med inspirasjon og ikke minst, motivasjon. Det er masse å gjøre i det siste og mesteparten av det jeg lager er det korte tidsfrister på. Uansett, spennende blir det!

6 kommentarer:

Pia sa...

Super lækkert kort i skønne afdæmpede farver, tillykke med 2. pladsen

Nina sa...

Lekkert julekort!! Får sveive innom her og hente litt inspirasjon når jeg skal begynne på mine - sånn i siste liten *ler*
Lykke til med neste oppgave!!

ScrapKia sa...

Vilket läckert kort!! Bra jobbat! :-)

kram
Kicki

Anne Lise sa...

Nydelig kort!

Cathrine sa...

ok, men dette kortet var enda finere enn utkastet ditt, så jeg skjønner du valgte det! (trodde kanskje det var Bibbi som hadde laget det, litt sånn hennes stil).. veldig flott design, glimrende med de klokkene

Cathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.