1. des. 2008

Ferdiii - julestemningen sniker seg innpå!

Da er jeg ferdig med å lage 5 fyrstikkeskekalendere. En til hver av oss i Hollum familien + en til min søster som også gjerne ville ha egen. det var mildt sagt travelt i helgen for å få disse ferdige men nå sitter jeg bare med lykkefølelsen igjen. Det er så nydelig å se alle fire julekalendre stå på skjenken på stua. Dette blir vår første advent og jul som familie på fire :) Så nå har jegto fulle handleposer med fyrstikker, helt tom for julestasj og ikke minst lim! Noen som sa: shopping? *glis*
Når mannen kjørte meg på jobb i morrest, hørte vi på ''Driving home for christmas'' (Chris Rea), på radioen. Vi manglet bare hvit snø som knitret under bildekkene men vi var tydeligvis begge klare for stemningen:) Så: bring it on!


Thomas' kalender:






Kalender til min søster:


Min kalender:



3 kommentarer:

Kristine sa...

Så fine disse var :)
Helt nydelige!

Broggis sa...

De ble utrolig lekre!

Du er kjempe flink!!

Cathrine sa...

knallflotte, alle sammen!! så flink du har vært her;)