23. des. 2008

Jeg vant....

.....sesongens Kort O Mania! Jeg startet med å spørre meg selv ''hva er det jeg driver med?'' og endte opp med ''hva har jeg gjort?'' Nå må det synke inn..
Jeg er jo fortsatt fersking i faget og med stilen min som hverken inneholder fargelagte stempeltrykk, blomster eller noe mye tradisjonelt, trodde jeg ikke at jeg hadde sjans i havet til å komme noe særlig høyt opp på lista. Men det ene etter det andre bidraget ble levert inn og her sitter jeg ganske overveldet. Tenk at så mange har stemt på meg sånn at jeg kom helt til toppen!Kjenner at jeg rødmer her jeg sitter samtidig som at stolthetsfølelsen får lov til å stikke litt frem.

Tusen hjertelig takk til alle som likte mine kort og stemte!

Carina123, som er i team ''De Kreative'' på Scrapping.no kom på 2. plass. Jossa, minst like kreativ kom på tredje. Begge damene er utrolig dyktige og fascinerer hver gang de kommer med noe nytt! Gratulerer så mye og takk for at dere utfordret meg :) Det var alt annet enn lett å konkurrere med dere, men utrolig gøy!

Dette er kortet jeg leverte inn til siste runde. Jeg ville ha både et kort som symboliserte året, årstidene og gleden over at et nytt er i anmarsj. Samtidig ville jeg takke alle for i år og for alle stemmene jeg har fått. Ambisjonene for kortet var visst altfor store så jeg kunne se laaangt etter finaleplass men jeg fikk en del stemmer og jeg er kjempetakknemlig for det :)


6 kommentarer:

Nina sa...

Godt å høre at det ikke bør være tradisjonelt og "likt" for at man skal vinne"
Gratulerer med vel fortjent seier!
Ha en riktig god jul og et godt nyttår, så sees vi på treff til neste år :)

Broggis sa...

Gratulerer så mye med seieren vennen! Fy søren så spennende det ble;)
Du er kjempe flink, og jeg gleder meg til neste runde med KOM...

Stor juleklem til deg<3

~Kjersti~ sa...

GRATULERER!!! Velfortjent seier! :) Håper du blir med i 2009 også selv om du har mye på programmet! :)

Godt, nytt år!

Elisabeth sa...

Gratulerer med seieren :)
Kjempeflott kort :)

三人斗地主 sa...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!

nylon fishing net sa...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!
Saftey Net