18. des. 2008

Juleinnpakning 2008

Da er julescrappingen for 2008 offisielt avsluttet. Scrappebordet er ryddet, alle scrappegreiene er pakket pent i skjenken og lukket igjen. Julekosen kan herved begynne!

Og iom. at det meste av gavene og alle kortene er enten sendt land og strand eller levert personlig, kan jeg legge ut bilder av det jeg har laget. Pakkene er, som hvert år, miljøvennlig pakket inn i gråpapir ( jaja, jeg er ikke nevneverdig miljøbevisst men synes gråpapir er litt sjarm. Kan vel skryte av det når jeg har muligheten? hehe ) Det røde satengbåndet kjøpte jeg på Nille og falt pladask for ideen med en gang. Til -og fra lappene laget jeg sammen med guttene en helg, var kjempekoselig å stemple og klippe i selskap :)

Godteposene fikk jeg ideen til å lage etter å ha lest siste utgave av Ett trykk. Disse er ment som en liten tillegsgave eller til de som vanligvis ikke får gaver til jul + barnehagetantene. Så det ble ca 15 stykker. De er utrolig enkle og morsomme å lage!

Julekortene laget jeg allerede i oktober. I all sin enkelhet, ble jeg fornøyd med de så jeg laget 35 stk. av samme... I fjor laget jeg 35 forskjellige og det bød på litt utfordringer da jeg måtte tenke meg til oppsett på alle + at det tok så lang tid.





Mitt siste bidrag til Kort O Mania er også laget og levert. Avstemningen begynner i morgen kveld så det blir uhørt spennende da det bare er 4 poeng som skiller meg og Carina som er på 2. plass. Samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg til å se alle bidragene som kommer denne gangen. Tror det blir utrolig mange flotte kort. Det er fri oppgave så en kan forvente alt mulig :)
Sånn...nå skal julegardinene henges opp, koriandernøtter bakes, jule CD kjøpes, gløggen settes på, trees pyntes og ikke minst: kose masse med guttene :)


5 kommentarer:

Gro sa...

Så mye fint du har laget Maria.

Elisabeth sa...

Godt å se at ikke det bare er meg som bruker gråpapir til å pakke inn gaver med ;) Jeg bruker også svart papir som jeg pynter med hyssing og rødt gavebånd.
Flotte godteposer du har laget, koselig gave å gi og få :) Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Broggis sa...

Lækkert lækkert, og et sånt julekort henger oppe her hos meg *heldigemeg*

Stor klem til deg!

我爱掼蛋网 sa...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!

fishing net sa...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Sports Net