16. des. 2008

KOM bidrag 11, tredjeplass

Tusen takk til alle som har stemt kremmerhuset opp til tredjeplassen i ellevte uke av Kort O Mania! Jeg tror ikke jeg vil begynne å beskrive hvor pes det var å lage det men har man bestemt seg så har man bestemt seg! Det tok evigheter å finne den formen jeg ville ha og ikke minst finne ut av pyntingen for denne nissen var ikke akkurat det lureste av meg å finne på å pynte med. Men jeg liker han så godt at den MÅTTE på. Og så ble det. Nå henger den på kjøkkenet, full av Anton Berg cognac trøffel. For den som lurer: de er IKKE noe gode! Klistrer seg til ganen og inneholder ikke en dråpe sjokolade. Hørt noe sånt??



Nå må jeg legge meg i selen og lage siste bidraget. Oppgaven er rett og slett fri! Så jeg kan lage hvilket som helst kort, så lenge det er et kort og ikke et altered prosjekt. Det skal kunne sendes som kort i konvolutt. Jeg har par ideer til hvilke temaer jeg skal bruke så nå er det bare å finne frem boble-stemningen! Jeg er fortsatt på førsteplass sammenlagt men Carina puster meg i nakken, bare 4 poeng bak. Den dama er dyktig, så jeg skal absolutt ikke være sikker på noen ting! Men, spennende blir det!!! Den siste avstemningen går av stabelen etter 20:00 på fredag og mandag neste uke blir vinneren av Kort O Mania for denne gang annonsert :)

5 kommentarer:

Broggis sa...

Hei er på deg. Herlig å se deg når du bobler ;)

Kremmerhuset ble så utrolig lekkert. Du er så utrolig kreativ.

Stor klem til deg fra meg!

Elisabeth sa...

Masse masse lykke til!! Du er så flink atte!! :D

Nydelig kremmerhus ;)

Jossa sa...

Gleder meg til å se hva ditt siste kreative bidrag i Kortomania blir...jeg heier på deg:)
LYKKE TIL !

klem Jossa

我爱麻将网 sa...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

nylon fishing net sa...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!
netting