9. des. 2008

Kort O Mania - bare to oppgaver igjen!

Kort O Mania nærmer seg slutten. Runde nr. 10 er nettopp ferdig og jeg har fått nok stemmer til å havne på andre plass. Så utrolig morsomt! Tusen takk til alle dere som stemte på kortet!!
Det var første gang for meg å prøve meg på et clear-kort. Jeg gjorde det så enkelt som å laminere to bazzil-biter og binde de sammen. Vips så hadde jeg grunnlag for et nytt kort. Dette var veldig moro men jeg ser at jeg trenger ringer til å ha på sidene hvis jeg skal lage noe sånt igjen :)


Jeg leder fortsatt sammenlagt men vet at jeg må jobbe hardt hvis jeg skal holde meg der oppe. Neste oppgave, for uke 11 med leveringsfrist på fredag er:

Dere skal lage og dekorere emballasje til noe søtt og godt som dere kan gi bort til jul! Spesifikasjoner: Dekorert originalemballasje godkjennes ikke. Det er også et krav at det skal være emballasje til noe spiselig, og om ikke det spiselige syns på bildet, så må det på andre måter vises hva som er inni emballasjen.

3 kommentarer:

Gro sa...

Å dette kortet var jo bare kjempe lekkert da, fikk min stemme vet jeg.

名城苏州游戏中心 sa...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

www.jsfishnet.com sa...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
Farming Net