30. des. 2008

Velkommen 2009!

Da er 2008 snart omme og nytt år starter allerede på torsdag. Tiden flyr så utrolig fort!

Jeg har bestemt meg for at 2009 skal bli et år der det meste vil ha motto ''det enkle er ofte det beste'', spes. når det kommer til kortene jeg vil lage. Litt fordi jeg har utfordret meg selv ganske mye i år og sprengt en del grenser jeg ikke trodde jeg hadde, på godt og vondt, hehe. Noe var utrolig morsomt og noe gjorde at jeg oppdaget at enkelte teknikker og stiler ikke er helt meg. I år har jeg også deltatt i konkurranser for første gang og helt uventet også vunnet Kort O Mania i desember. Året har på mange måter vært over all forventning!

I 2009 må jeg konsentrere meg en del om skolen internt på jobben. Jeg har 5 eksamener å bestå så dette vil ta mye av min tid. Men hobbybordet vil alltid være tilgjengelig så jeg skal snike meg bort så ofte jeg kan. I januar har jeg allerede et treff å se frem til og i februar skal jeg selv arrangere treff her i Moss.

Jeg har mye å glede meg til og når jeg ser tilbake på 2008 har jeg også mye å være takknemlig for, spesielt takket være min helt utrolige, kjære mann, våre herlige barn og resten av familien og venner som gjør at jeg hver morgen gleder meg til å stå opp og møte hverdagen.




TIL ALLE VÅRE KJENTE OG KJÆRE:

VI ØNSKER DERE ALT DET BESTE I DET NYE

2009!!!!!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Godt nytt år! :) Håper det blir et like kreativt år som dette har vært! Jeg gleder meg til å se alt det fine du kommer til å lage i 2009! ;)

synnøve sa...

Godt nyttår til deg og dine!

重庆游戏中心 sa...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

decorative fishing net sa...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
Special Net