16. jan. 2009

2 år med blogg og en vinner er kåret!

I dag fyller bloggen to år. Tenk så fort tiden går! I denne forbindelse deler jeg ut en blogcandy og nå er vinneren trukket. Trekningen foregikk veldig enkelt: jeg laget en lapp for hvert innlegg blogcandyen fikk, la de ned i en papirpose, ristet godt og trakk ut to lapper, hehe.


Vinneren av blogcandyen er: Marianne!

...og vinneren av trøstepremien er: Sigrun


Gratulerer så mye!
Send meg en mail på hollums@online.no med fullt navn og adresse og om kort tid kommer det noe fint i postkassen :)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

Klem
Maria

5 kommentarer:

Camilla's hjemmekos sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla's hjemmekos sa...

Gratulerer til vinneren :)

har en liten award til seg liggende hos meg. Håper du liker den.

Marianne sa...

Næmmen så moro da!!

Gleder meg allerede jeg. Håper det ikke blir lenge til vi sees igjen.

*klem*

Sigrun sa...

HOST igjen! :) Nå skjønte jeg ikke meter`n men måtte jo innom å se ....KJempekult! HA en fin helg, Maria!

Klem Sigrun

alerts sa...

huangjiamadeli
mancheng
reci830
qieerxi
beidisi