23. jan. 2009

Award

Jeg har fått denne flotte awarden fra Vimse Maisa og Camilla, to herlige damer. Ta gjerne en titt i deres kreative verden!

Tusen takk! Og beklager at jeg det tok litt tid Camilla, formen er ikke helt som den skal.



Reglene er som følger

1. Legg linken til den som ga deg den.
2. Gi den til 5 nye blogger(som igje ngir den til 5 nye blogger).
3. Legg link til de som du gir den til på siden.
4. Gi beskjed om at de har fått award.
5. Skriv 5 ting som du er avhengig av!

Her er mine 5 ting:

1. lykken
2. min familie, venner og en inspirerende jobb
3. å føle at hobby er noe jeg har lyst til å gjøre og ikke noe jeg må gjøre
4. masse scrappeutstyr jeg ikke engang orker å begynne å liste opp...
5. god samvittighet til å ta meg tid til mine puslerier

Denne awarden går videre til følgende flotte, kreative mennesker som gjør at min pkt. nr. 1 blir enda mere fullstendig og fordi jeg tror de trenger det i dag.

Broggis
Honning

Klem og takk fra
Maria

3 kommentarer:

Hannemor sa...

Hei på deg!

Åh, så koselig - tusen takk! Alltid hyggelig med en award, og jeg setter pris på at du tenkte på meg da du skulle gi den videre! :)

God helg til deg! <3

Sigrun sa...

Titter bare innom deg i dag for å ønske god søndag og gi deg en klem!
<3 klem

Camilla's hjemmekos sa...

Har en utfordring til deg i bloggen min :)