8. jan. 2009

Blog award


Tusen takk til Broggis'en for denne herlige awarden. Du er så god! Jeg setter pris på det fra topp til tå og gleder meg hver gang det blinker på MSN. På lørdag er det treff så da kan du jo få en klem, med mindre du blir smitta med spysjuka
Jeg sender denne videre til:
Elisabeth - en dame med alltid varme ord og en blogg som stadig vekk fylles opp med de stiligste kreasjoner. Hun har en utrolig sans for detaljer og ofte kan jeg sitte og beundre de dingsene hun setter på. Stilen er allikevel ren og til å hvile øyne på. Akkurat sånn jeg liker det :)
Hanne - som har en stil jeg ikke behersker: fargelegge søte stempeltrykk. Jeg må innom der titt og ofte for å minne meg selv på hva jeg går glipp av. Hun er utrolig dyktig og klarer alltid å trylle fram nydelige ting. Og så er hun fra steinkjer...og jeg som har litt forkjærlighet for Trøndelag, hehe.


3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nåååå tusen tusen tusen takk, det varmer!! :D

Hanne sa...

Å herlige du, Maria, så totalt overraskende og hyggelig dette var!!! Ble faktisk litt rørt her jeg satt *snufs* Tuuusen takk!!

Så flott å kunne være til litt inspirasjon - og har du en forkjærlighet for Trøndelag, så kan du jo stikke innom når du er på disse trakter vettu - hvem vet, kanskje du kan få med deg et maletips eller tre? jeg kan jo også hviske deg i øret at det er en del stempeltrykk som har havnet i søppelbøtta - sammen med stygge gloser og besvergelser!

Ha en flott helg, jeg skal jobbe i morra, men skal nok få postet denne flotte awarden om ikke så altfor lenge... treg trønder :/
God klem fra Hanne:)

alerts sa...

jibabuwei
banama36
alianqiu44
dibai222
yilake77