1. jan. 2009

Bloggen fyller år!

Den 16. januar er det nøyaktig to år siden jeg opprettet denne bloggen. I den forbindelse vil jeg gi bort en blog candy, for å dele gleden :


Dette trenger du å gjøre:

- skriv kommentar i dette innlegget slik at jeg vet hvem du er

- link min blogg til din med henvisning til blogcandyen

- spre ordet til en eller flere bloggere!

Jeg vil, den 16. januar, trekke en vinner som får scrappepakke i posten. Det vil også komme trøstepremie til en til ;)

Klem fra Maria

31 kommentarer:

Gro sa...

2år alt, grattis.
Så snill du er som gir bort en blogg candy, blir kjempe glad hvis jeg blir den heldig.
Godt nytt år til deg og dine.

Vibeke sa...

Gratulerer!!! 2 år ja, da var du tidlig ute med å lage deg blogg!!! Jeg skal skrive om deg og blog candyen din i bloggen min jeg :)

Kristine sa...

Wow Maria!
Gratulerer med to år som blogger!
Du lager så utrolig masse fint!
Nyttårsklemmer fra Kristine;)
Jeg har skrevet om blog candy'en din i det siste innlegget på bloggen min

Lena Katrine sa...

Gratulerer!

Oppdrag utført! Du finner en perma-link om candy'en din øverst til høyre i bloggen min!

Solrunn sa...

WOW 2 år alt, så gøy da;)
Gratulerer med kjempe flott blogg;)
Her er det masse spennende å se på, gleder meg til å følge med i årene fremover;)
Har nå lagt ut link i bloggen min, til din blogg;) Så kan alle som er innom meg ta en titt hos deg også;)

Ønsker samtidig Godt nytt og kreativt ÅR 2009;)

Torill sa...

Gratulerer med 2 årsdagen!!!
Jeg vil gjerne være med:-)
Jeg har en egen liste med candyer på siden min, og du finner deg der:-)
spennende:-)

Camilla's hjemmekos sa...

Gratulerer med 2 års jubileum :)
Det står respekt av så mye blogging på samme plass:)

Har skrevet om candyen og lagt deg til på blogslisten. Fortsatt godt nyttår!

Lise sa...

Hei!

Så fin blogg du har med masse fine kreativiteter. :)
Gratulerer med at bloggen er to år!
Har skrevet om candyen din i bloggen min. :)
Klem
Lise

Sigrun sa...

Grattis med 2 år og selvsagt skal jeg linke deg i min blogg!Du lager de flotteste kreasjoner og jeg gleder meg til å se mer fra deg!
KLem Sigrun

benedihs sa...

gratulerer så mye.
har linket i bloggen min.
http://benedihs.blogspot.com/2009/01/maria-sin-blogcandy.html

Benedicte

Lise sa...

Svarer her, jeg. :)
Sommerfuglen fikk datra mi som pynt på en julegave, og jeg fant ut at den passa flott på et kort til henne. :) Hvor den egentlig kommer fra vet jeg dessverre ikke.

Jeg hekler ikke så mye blomster, så har ingen for salg, men det var jo en idè. hehe :-D

Anette sa...

Gratulerer så mye med 2 år!! Jeg har akkuratt startet å blogge - men dette er veldig spennende!! Skal skrive om deg og blogcandy'en din i bloggen min! Og spre det til venner :)
Kjempefin blogg du har :)

Anne H. sa...

Gratulerer med 2 år, Maria!
Du har en koselig og flott blogg!!
Jeg har skrevet om blog-candyen din i bloggen min.
Godt nytt år!
Klem, Anne.

Snuppelure sa...

Gratulerer med 2 år som blogger :o)
Så koslig at du lager blogcandy og jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Kristin sa...

Gratulerer så mye med 2års blogg! :)

Hildegunn sa...

Gratulerer med toårsdagen til bloggen din!
Jeg er stum av beundring over kortene du lager!
Skjønner godt at du gjør det bra i konkurranser du er med i :)

Jeg har skrevet om candyen i bloggen min og lagt deg til i blogglista mi.

Ønsker deg et godt nytt år!

Anne Marit sa...

Gratulerer!!! 2 år ja, da var du tidlig ute med å lage deg blogg!!! Jeg skal skrive om deg og blog candyen din i bloggen min jeg :) blir kjempe glad hvis jeg blir den heldig.
Godt nytt år til deg og dine.
Klem

Anonym sa...

Grattis med jubileum på bloggen din Maria! Det var virkelig mye fint her inne :) Siden jeg ikke har egen blogg kan jeg dessverre ikke skrive om deg der, men gjett om jeg deler bloggadressen med scrappere som jeg kjenner! Lykke til med scrappeutfordringene i 2009, både i bloggen og på scrapping.no. Klem fra Turids på scrapping :)

Bente sa...

Hei og godt nytt år! Gratulerer så mye med 2 år som blogger!
Har linket til deg i sidebaren i blogge min!
Klem, Bente

Anonym sa...

Grattis med 2 år!!!
Du lager mye flotte ting.
Har ikke egen blogg ennå, men kanskje snart?!
Håper på lykken jeg da...
Klem Synnøve Vågsether
(synnovehenriksen@yahoo.no)

常州升级 sa...

Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all

Solbjørg sa...

Gratulerer! Moro å finne nye bloggere. Du har ein unik stil som skiller seg ut. Bare ein ting å si: STILIG!

Solbjørg

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med to år som blogger;o)
Har linket i bloggen min.

synnøve sa...

Hei Maria, grattis med toårsjubileum.
Siden jeg enda ikke har opprettet en blogg, sender jeg oppfordring til noen som har. m.a Gunn Marit.
Alltid kjekt å snuse inn på siden din!!
Klem synnøve

Marianne sa...

Gratulerer med 2års dagen Maria!

Gleder meg til å se deg igjen i morgen :-)

mi@

Ellen Karin sa...

Gratulerer så mye med 2 års jubileumet. Jeg kommer etter i april ;)

Det er en flott blog du har, og kjempestas at du legger ut en candy nå som du jubilerer. Skulle gjerne vært den lykkelige vinner jeg. :)

Du finner blogen min HER

Maria sa...

Gratulerer med 2 år:) Å kjempenydelige blog-candy! Har skrevet om deg i min blog samt lagt deg til på blog-rollen min:)

scrapping jayne sa...

Stort tillykke med de 2 år på bloggen, jeg er selv først startet op i december og har meget at lærer, men kigger og lærer af alle jer erfarne bloggere. Jeg vil skrive om din blog i min.
Udover det laver du nogle SUPER flotte ting. jeg er vild med din STIL.
kram
jayne

scrapping jayne sa...

Ps. super flot gave du fik at din husbond. Det da enhvers scrappers drøm,

www.jsfishnet.com sa...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
fishing net

Anonym sa...

Hello. And Bye.