28. jan. 2009

Prosjekt minnebok

Min kjære kollega og veteran som har jobbet hos oss i mange, mange år har i dag sin siste dag. Det er på mange måter både trist og vedmodig men samtidig gleder jeg meg utrolig på hennes vegne. Hun har store planer og det er godt å se at hun også gleder seg til å nyte livet fremover! Hun er et herlig menneske, med stort hjerte som jeg har lært å bli utrolig glad i. En klem fra henne er alt jeg trenger for å rette opp i en dårlig dag eller gjøre en ellers god dag enda bedre.

Denne boka laget jeg for at hun skal ha noe å mimre over når hun savner oss gærningene på jobben. Den inneholder en side fra hver av oss og alle har skrevet noen varme ord på en tag. Innholdet i boka legger jeg ikke ut av hensyn til kollegaene men resten kommer her:







Spør gjerne i kommentarfeltet om du lurer på hvilket utstyr som er brukt

11 kommentarer:

Gro sa...

Heldig hun som får denne ja.
Den var kjempe flott Maria.

Solrunn sa...

WOW så flott en minnebok... tenker hun kommer til å bli overlykkelig for den;)
Det er jo en gave som varer og som er utrolig flott å få;)
Den er virkeligen lekker;)
Tusen takk for at du deler med oss;)

Broggis sa...

Utrolig flott ble den Maria!

Du er rå flink. Gleder meg til å høre om mottakelsen:)
Stooooor klem til deg!
<3

Sigrun sa...

Så lekker den var Maria.
Klem Sigrun

synnøve sa...

kjempelekker!!!

Hannemor sa...

Så nydelig - og for en utrolig flott avskjedsgave da - kan tenke meg hun blir rørt og kommer til å sette pris på den i tida framover.

Du er dyktig, Maria! :)

Pia sa...

Super lækker bog, dejlige og flotte detaljer

Snuppelure sa...

å så utrolig lekker denne var :)
Du er utfordret, ta en titt i bloggen min :)
Klem fra Wenche

fantorangen sa...

Så mange herlige detaljer Maria! Mottakeren blir nok glad for å bli satt pris på på denne måten. Det hadde i alle fall jeg blitt;)

jacker sa...

bilk811
bidder701
brich811
blot611
bloom310

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色