3. jan. 2009

Kortåret 2009 har begynt!

Allerede er 4 kort ferdige. Som sagt, jeg satser på det enkle og det er litt deilig å kunne lage det jeg har lyst til og ikke måtte tenke på konkurranserammer for en stund.
Scrapping forumet går det nå en utfordring: sett deg et mål for antall kort i 2009 og prøv å nå den. Jeg har lagt meg på 100 så får vi se. Denne utfordringen har gitt meg det sparket jeg trengte for å komme i gang så her kommer årets første kort:







På hjemmefronten skjer det spennende ting: Thomas har begynt å gå, Niclas er plutselig blitt så lang og flink til å prate. Grøten og morsmelkerstatning er også plutselig historie og vi har ikke en bitteliten baby i huset lengre. Det er vedmodig og herlig samtidig. Gleder meg utrolig til det blir varmere i været! Da skal vi ut på sykkel og ned på stranda :)

6 kommentarer:

Broggis sa...

Sukk!

Vakkert, vakkert!

Lise sa...

Nydelige kort! Blir spennende å se om du når kortmålet ditt. Det gjør du nok. :)

Plutselig var babyen din blitt stor? Jeg tviholder på denne babytiden så godt jeg kan. Synes det går alt for fort. Har ei på snart 6 mnd. :)

Torill sa...

Disse var skikkelig flotte!!! Knall!

Anette sa...

Du er utrolig flink til å lage kort. De er bare såå lekre. :o) Masse inspirasjon å hente her.

我爱斗地主 sa...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!

fishing net sa...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
Farming Net