19. jan. 2009

Premien har kommet

Litografen har sendt meg en fantastisk premie for 1. plassen jeg fikk i vinterens Kort O Mania. Det er alltid moro med pakker som man ikke kjenner innholdet til! Litografen er sponsoren til Kort O Mania på Scrapping forumet og jeg håper de også er med på neste runde.
Tusen takk! Her er herligheten:



Jeg må innrømme at diplomen er ekstra stas, bare at jeg ikke har noe sted å henge det opp siden jeg ikke har eget scrapperom. Men den får lov til å stå på kontorpulten og briljere en stund :)

4 kommentarer:

HEIMLAGA sa...

Kjære søte Maria, så utrolig hyggelig at du likte premien, og Litografen har laget et kjempeflott diplom til deg. Så gøøøøy :D
Jeg er utrolig takknemlig for å høre at du hjelper meg med 100 tråden, jeg ble deaktivert som bruker før jeg rakk å skrive beskjed i tråden - og har vert redd for at "deltagerne" tror jeg ikke gidder å oppdatere den. Jeg er lei meg for at dette skjedde, men jeg har ikke noe valg føler jeg for det blir for vanskelig å forholde meg til "noe" som har plaget meg i lengre tid - trengte en solid pause. Vil ikke risikere å miste kontakten med dere fine mennesker på grunn av det. Det hadde vert fryktelig trist. Det hadde vert fantastisk om du ville hjelpe Honning litt med Kort-O-mania - det hadde lettet mitt hjerte. Du er ei skikkelig godjente Maria, med et utrolig talent og en nydelig personlighet. Setter stor pris på ditt "bekjentskap" :D Kjempestor klemm fra VyanMica

pst! atelier92@gmail.com :D

Sigrun sa...

Tusen takk for pakken som kom med postmannen i dag! Jeg er kjempeglad! Klem Sigrun

Vimse Maisa sa...

Gratulerer så mye med premien. Den var vel fortjent. Har en liten Award til deg inne på min blogg.

materials sa...

zilong471
binghe660
axun888
aiolisi113
kaxiu600