12. jan. 2009

Sandefjordtreffet

Da er mitt andre treff også over. Kjempekoselig å møte alle sammen! Vi var ca. 60 mennesker i et hyggelig selskapslokale i Sandefjord og all ære til Scrappeloftet som har satt det hele i stand. Vi fikk hefte med treff-program og artikler for inspirasjon. Skikkelig forseggjort.
Den harde kjernen var der også og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg skal si det: jeg er så heldig som har møtt disse flotte menneskene: Broggis ( min trofaste treff-partner som stadig sørger for at jeg ikke går glipp av noe spennende) Nabon, Mi@, Siwert, hennes søster Grodan og mange andre!
Jeg fikk ikke laget så mye da jeg var ganske tom for inspirasjon. Jeg hadde en liten gutt hjemme som var i dårlig form og siden han bare ble verre utover dagen, bestemte jeg meg for å dra hjem. Siden det var Broggis som kjørte, var det jo over for henne også, stakkar... Men hun tok det med smil, som med alt annet og vi hadde kjempekoselig tur hjem. Den dama kan man snakke om alt med altså *klem*

Jeg laget egentlig tre kort. Enn så lenge viser jeg bilde av to. Tredje var med i en kort konkurranse på treffet og siden jeg dro tidlig, rakk jeg ikke å bli med på kåringen av vinner og kortet måtte bli igjen. Jeg får det snart, Mi@ tar vare på det for meg, sammen med førstepremien dette kortet halte i land. Jippi!




5 kommentarer:

Torill sa...

Kjempefine kort!!!
Og det er så gøy med slike stortreff!!! Arti når folk kommer seg ut av de små rommene sine, og blir med!!!

Broggis sa...

Alltid koselig å være på treff med deg snupp. Og du veit neste gang kan det være mitt barn som blir sykt der hjemme. Så nå må du slutte *slårdeglittihue*.

Glad for å ha deg veit du!

Gro sa...

Koselig være på treff med deeg Maria og ja vi er den hardkjernen. hihi
Fine kort som vanlig her ja.
Gratulerer med seiren, det kortet var jo bare få flott.
Ha n fin kveld, gleder meg til og se mer av det du lager.

KLEM

Spionrumpa sa...

Så mye lekkert du lager! Blir helt målløs jeg.

intelligence sa...

rabbit6542
rock6523
new8754
tin3458
tool325