8. jan. 2009

Stooor pakke

....er alltid velkomment i vårt hjem. Spesielt hvis avsender er en scrappebutikk og jeg har ikke noe imot at det er min favoritt, Papirloftet som atter en gang imponerer med både service og kvalitet. Denne gangen shoppet jeg for 1640,- Alt av penger fra solgte kort og julegave fra min mann er i denne potten. Det er ikke alltid en er like fornøyd med alt i pakken men denne gangen overgår den all forventning. Jeg er spes. glad i den nye punchen. Utrolig store greier det der, hehe. Her er noen bilder av ''fangsten'' :








8 kommentarer:

Broggis sa...

Bærre lækkert!!! <3

Lise sa...

*sukk sukk*
Du er heldig du! :-D

Maria sa...

For en herlig pakke:) Å så digg å kunne kjøpe det med penger man har tjent på akkurat det man skal bruke det til. Hehe!

Lise sa...

Har lagt deg til også. ;)
Men det er nok på liseskreativiteter.blogspot.com det skjer mest, og der jeg legger ut ting jeg lager. :)

Ha en fin dag! klem

inger synnøve sa...

wow her hadde du fått mye for pengene.ja nå kan du trylle frem mange og flotte kreasjoner.

klem ifra inger synnøve

Hannemor sa...

Ja, vi elsker Papirloftet!!! :D :D :D

SÅ mye digg du har kjøpt deg - gleder meg til å se det i bruk!

Fikk jo akkurat ei pakke sjøl som du vet, og det er SÅ moro med store pakker i posten!!!

Nærmer seg treff - ser fram til det! :)

God helg!

Nina sa...

Ojsan - her var det nok å kose seg med en liten stund ja!!

technology sa...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
jordan shoes