28. feb. 2009

Da er det på tide å legge ut puslerier fra de siste dagene. Våren nærmer seg, babyer kommer til verden, mennesker gifter seg og ungdom konfirmeres og hver av anledningene må ha sitt kort :) Salget av kort på jobben går veldig bra og det merkes også på produktiviteten. Selv om de fleste synes at 40,- nesten er for lite for håndlagde kort, føler jeg at jeg ikke er klar for å skru opp prisen. Dette skal være gøy og skal jeg ta betalt for tiden jeg bruker på kortene, blir dette business og ikke hobby. Så lenge det drypper litt innimellom sånn at jeg kan kjøpe nye materialer og kose meg videre, er jeg mer enn fornøyd!







Jeg har lenge tenkt på å pynte de rammene jeg bestilte fra Papirloftet for en stund siden men har vært usikker på hvilken stil jeg ville legge meg på. Jeg ønsket noe tidløst men det er vel umulig.. Rammene skal henge på jobben og inneholde yndlingsbilder av guttene våre. Tror ikke de vil like rammene like godt når de er 15, hehe. Gleder meg! Nå skal jeg bestille bilder!!





4 kommentarer:

Broggis sa...

Så flotte kortene ble Maria!

Opp med prisen sier nå jeg;)

Ha en fin søndag! Stor klem!

Miip sa...

Skikkelig fine kort- som vanlig :) Blir like imponert hver gang, og beundrer at du greier å få til flotte kort uten motivstempler! Har nok hengt meg opp der jeg ;) Og ja, dragen du spurte om i bloggen min er et stempel- takk for koselig kommentar :) Ha en fin søndag! Klem fra Helen

debhorst sa...

Just noticed that you became a follower of mine and I wanted to stop by and say welcome to my stampin family!!

Ann sa...

Awesome projects! Thanks for the nice comment on my blog! ;)