22. feb. 2009

En, to!

I kveld laget jeg to bestillingskort. Det brune er til mammas sjef som i morgen har bursdag. Det andre skal veninnas veninne som er veldig Marilyn Monroe. Utfordringen med dette kortet var at bilde av damen med stor D skulle være med.

Jeg tok de elementene som minte meg om stilen og kjørte på men er allikevel ikke helt fornøyd. Jeg tok rød glitter på leppene og forsterket fargen på øyenvippene for å gi litt kontrast og understreke stilen. Jeg har pyntet ganske stilig inni ( noe jeg glemte å ta bilde av...halo?) og nå er jeg så trøtt at jeg bare vil gå og legge meg så den fotoen blir det ikke noe av..æddabædda

Natta





3 kommentarer:

Gro sa...

Så stilig det Marilyn Monroe kortet var Maria.

Broggis sa...

Digger det Maria!

Vakker Maria stil<3

Norma Jeane sa...

Stilig Marilyn-kort! :)