25. feb. 2009

Kort til Silisium

Silisium er en ganske nystartet nisjebutikk for alt som er håndlaget. De formidler det div. kreative mennesker rundt om i Norge lager. For en super ide!
Jeg har fått tilbud om å selge mine kort der så jeg starter i det små og ser hvordan det går. I dag sender jeg fire første. Her er tre og det fjerde finner du litt lengre ned på siden (oransje med blomst og tekst ''gratulerer). Jeg håper selvfølgelig noen vil like mine kort og kjøpe de så det er utrolig spennende å se hva dette blir til!






6 kommentarer:

Miip sa...

De var kjempefine!! Lier stilen din, og likte spesielt godt det med dinosaurusen(?) Keep up the good work!

Pia sa...

Rigtig flotte kort og dejlige farver, super pyntet

Hildegunn sa...

Så flotte kort du har laget!
Supert at du prlver å selge noen!

Anonym sa...

Så fine kort du lager Maria! Alltid en inspirasjon å titte innom bloggen din :)
Hilsen Turid på scrapping.no

Maya sa...

Kjempeflotte kort!
Likte godt det grønne vennskapskortet!
Klem fra Maya :)

Lise sa...

Stilig! Kjempenydelige kort. Det er jo garantert noen som kommer til å kjøpe disse.

Klem

Lise