19. feb. 2009

Medlem i designteam :)

Jeg har blitt spurt om å bli med i designteamet til Scrappiness som kortlager. Dette er SÅ moro! Som jeg sikkert har sagt mange ganger, trodde jeg aldri noen legger merke til det jeg lager på en sånn måte at de vil ha meg til å designe for de. Jeg er egentlig mye mere vant til anonymitet, hehe.

Så nå blir det spennende fremover. Jeg er allerede i gang med mitt første oppdrag og om en stund kommer det også DT - blog som vi skal få lov til å boltre oss i. Kjekt med egen lekeplass.
Stay tooned!
Jeg gleder meg!

7 kommentarer:

Torill sa...

Grattis!!!
Så kjekt! Det blir spennende å se hva du kreerer der også!!
kult!

Ida / Little sa...

Gratulerer så masse! :) DT er stiiiilig. Blir spennende å se hva for noe flott du lager :) KLem Ida

Nina sa...

Selvsagt er det mange som legger merke til det du lager!! Gleder meg til bloggen deres jeg :)

~Kjersti~ sa...

Må gratulere litt her også! Gleder meg til å se hva du lager! :)

Broggis sa...

Åååååå som jeg gleder meg!!!

Du er best, vennen!

Stor klem!

synnøve sa...

nei, såååååååååå kjekt da. gratulerer så masse Maria. kjempespennende å følge med på fremover hva du skal lage.

CarolinesGlede sa...

Woho!! Grattis :D så heldig!!
Og takk for søt kommentar inne hos meg :D