21. feb. 2009

Mine to første DesignTeam bidrag

I dag har jeg tatt turen innom Scrappiness i Sarpsborg for å levere mine to første DT bidrag. Jeg var både spent og smånervøs men det hadde jeg ikke grunn til å være, fant jeg ut når jeg leverte kortene til Ann Kristin. Det ble også tid til en liten shoppingrunde og litt småprat. Alltid like koselig å stikke innom der.
Oppgaven var å lage to kort av det nyeste fra Kaiser Craft og Basic Grey. Alle elementene på kortene er ''rene''. Jeg prøvde virkelig å holde meg til det å utnytte både arkene og chipboarden til det maksimale. Det var kjempegøy å jobbe med materialene og jeg gleder meg til det neste nye som kommer :))


Kaiser Craft:


Basic Grey:


7 kommentarer:

Pia sa...

super flotte kort

HEIMLAGA sa...

Gratulerer med designteamjobb :O) Nyyydelige kort :O) you rock and roll!! love*Mica

Broggis sa...

Digger dem Maria!

Er både stolt og glad for å være sammen med deg i detta supre temaet! <3

Camilla sa...

Så flotte kort!! Og så glad jeg fant bloggen din, for her var det masse vakkert:)
Så kul den tagen på det øverste kortet var:)
Klemmer fra Camilla.

Wibeke sa...

Så lekre kort Maria :-)
Gleder meg til å se dem "live"...og blir spennende med DT, gleder meg til første treff - bør ikke bli så lenge til kanskje;-)

May-Britt sa...

Så nydelige kort du lager Maria.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem fra
May-Britt

Nina sa...

Lekre kort - de papirene til KC er kjempekule, og bursdagkortet var kjempestilig det også :) Hva du får ut av papirene!!