9. feb. 2009

Mossetreffet i helga

Da er mitt andre treff vel overstått. Det var så moro å arrangere i november og det ga meg så mye at jeg måtte prøve det igjen. Denne gangen leide jeg lokalene til Rygge Boligbyggelag så vi hadde større plass, mere oversiktlig rom, solidt kjøkken, to doer, bra lysforhold, ja...nærmest perfekte forhold. Det ble 22 påmeldte selv om det egentlige grensa skulle være 20, hehe.
Par stykker kunne ikke komme, noen pga. sykdom og noen syntes rett og slett at det ble litt for mye snø å kjøre i...


Vi kunne nærmest ikke tro det var mulig at så mye snø labbet ned men det gjorde det jammen...bilene ble neste helt gravd ned men det gikk overraskende greit å få alle trygt ut og avgårde mot hjemmene sine sånn ca i tolvtiden på kvelden.

Scrappiness og Scrapsmart var de to butikkene som fristet med sine varer og vi hadde kjempegode shoppingmuligheter. Tusen takk til begge, håper dere har hatt en fin dag og at dere kan friste oss igjen ved neste anledning!

Jeg sitter igjen med veldig god følelse. Det gir så utrolig mye å treffe så herlige mennesker, mange flotte personligheter og kreative sjeler som hver og en inspirerer på sin måte. Humoren var på topp og det så ut som at alle koste seg.
Formen min var da ennå ikke helt på topp etter lungebetennelsen så jeg kunne ikke skravle så mye som jeg hadde lyst til. Det klødde noe forferdelig i halsen. Men neste gang skal jeg ikke være syk og vi har bestemt oss for å ta et nytt treff i mai, da er det ikke snø heller, hehe

I løpet av treffet, kom det noen damer med en overraskelse: de har scrappet ei veske til meg med godteri oppi, et kort for å takke for treffet og gavekort på Scrappiness på 400,- Hjelp! Jeg visste ikke hva jeg skulle si, noe så fantastisk er det sjelden en opplever. Jeg følte ikke at noen trengte å takke meg, jeg gjør jo dette fordi jeg synes det er morsomt men disse damene:

Mette, Malin, Monica, Christine og Hanne følte for å gi meg en oppmerksomhet. Det varmer, smigrer og ydmyker og en simpel ''takk'' er ikke nok damer, dere er bare helt suverene!!!
Tusen, tusen hjertelig takk! *KLEM*

Så allerede samme kvelden var det en gjeng som ville melde seg på neste treff. Kjempemoro! Så nå er ny planleggingstråd på Scrapping forumet i gang og lista over interesserte er allerede sprengt. Så artig å se at scrappemiljøet i Østfold er så stort og engasjert!

Tusen takk til alle som har gjort Mossetreffet til en kjempeopplevelse og jeg gleder meg til å se dere igjen i mai!

Klem
Maria

3 kommentarer:

Snuppelure sa...

Tusen takk for en kjempe flott dag og et supert koslig og bra organisert treff :o)
Jeg skravlet vel myyyyye mer enn jeg fikk gjort da, men litt kom jeg jo hjem med da :)
Guri malla såååå mye snø som egentlig kom den dagen :(
Gleder meg allerede til neste gang :)
Klem fra Wenche

Hannemor sa...

Så koselig oppsummering av treffet i helga - det var så vellykka - ja, rett og slett helt perfekt etter mitt skjønn! Du er den perfekte treff-arrangør, Maria!

Og takke-gaven var deg vel unt - kos deg med den! :)

Synd at jeg ikke får vært med på det neste treffet, men jeg håper ikke du gir deg med det, sånn at det blir flere muligheter i løpet av året!

Tusen takk for at du inviterer til treff, Maria!

Klem fra Hanne

Malin sa...

Uff, den nedsnødde bilen min der savner jeg jammen ikke! Men for en utrolig koselig dag det var! Så lenge vi var inne mener jeg. *ler*

Det er så supert at det er noen som ordner i stand slike ting, dagen var kjempeperfekt Maria! Gleder meg masse til neste treff! Håper månedene går fort fremover!