20. feb. 2009

Pusleri, puslera! Gøy! Jeg er god på overskrifter, ikke sant?

Her er noen av sakene jeg har puslet med i det siste. Boksen er til min lillesøster som trengte en boks for sine armbånd. En KC boks av noe slag...herlig å jobbe med! Ikke likt meg å stasje sånn men det var moro!

Det rosa kortet er bestilling fra en kollega som skal i bryllup i morgen. Hun likte det kjempegodt, og det er det som teller, da blir jeg glad.

Det siste, oransje kortet er pusleri, kanskje lengsel etter våren? Jeg kjenner at jeg er veldig glad i farger, noe som IKKE gjenspeiler seg i mitt valg av klesplagg. Her går det stort sett i svart/hvitt men detaljer i sterke farger er alltid velkomne :)










3 kommentarer:

Broggis sa...

Lekker vakkert!!!

Du er så flink!

Wibeke sa...

Så lekker den boksen er Maria :-)
..og kortene også!

Torill sa...

Så hærlig!!
Du er så flink til å bruke så flotte farger!!