18. mar. 2009

Bunad og funky

Bunadskort er vel ikke det man ser mest av her inne men etter å ha jobbet med ganske spreke farger i det siste var det faktisk ganske deilig å sitte og jobbe med jord(nære) farger og prøve å få til noe tradisjonelt. Tema var 60-årslag til ei dame som er veldig opptatt av ski og ønsket seg penger for å kjøpe bunad. Arket fra Vibeke Spigseth var det første som slo meg når jeg hørte om hvem dette bestillingskortet skal til. Den metallsaken kjøpte jeg på Papirloftet og er en av mine metalldings-favoritter! Mottakeren av kortet håper jeg blir fornøyd men det viktigste er at min kollega som har bestilt det, ble kjempefornøyd.

Det var bare at jeg glemte å ta bilde av kortet så jeg måtte låne det litt tilbake, hehe



...og dette laget jeg i kveld. Transparenten er fra Prima og så ganske fancy ut når jeg kjøpte den. Men jeg lurer på om jeg er ganske fantasliløs når det kommer til å bruke den? Jeg har lenge sett på den og beundret den men aldri helt visst hva jeg skulle bruke den til... helt til i kveld da jeg kom på å lage jente-konfirmasjonskort. Stempelet kjøpte jeg på Scrappiness og tror det er fra Ladybug. Det merkes kanskje at jeg prøver å være litt flinkere til å huske på de forskjellige produsentene som lager disse flotte materialene vi kortlagere kan kose oss med? Hehe


To ting:
- Ja - jeg pynter alltid kortet på innsiden, bare at jeg synes det er litt styr å alltid legge ut bilde av det :)
- Jeg ønsker meg Photoshop! Det er så mange flotte bilderammer på div. blogger jeg ser at jeg også ønsker meg sånne fancy greier. Ok...tre ting:
- Lurer på om jeg er lei templaten på bloggen min. Kanskje en totalrenovering burde være på plass? Synes det tar sååå lang tid....
Nå er det natta!
Klem
Maria

3 kommentarer:

Torill sa...

Knallfine kort!
Og det bilde av de damene på ski var skikkelig flott! Hvor er det fra?

Pia sa...

kanon flotte kort

Snuppelure sa...

knall fine kort Maria, dette er du sååå flink til :)
Jeg har noe til deg i bloggen min :)
Klemz