25. mar. 2009

De siste to dagene har jeg tatt meg tid til å sitte og pusle litt igjen. Det nærmer seg vår, med alle sine høytideligheter og salgsboksen på jobben har begynt å bli litt skral.. Det kjennes godt at jeg har to små barn og jobber 100%, døgnet har rett og slett for få timer!

Her er mine siste 5 kort:












I helgen er det to bursdagsselskap for eldstemann som til uke fyller 4. Tenk at tiden flyr så fort...
Barneselskap på lørdag og voksne på søndag så det blir en hektisk helg. Og til påska tar vi oss fri for å reise opp til svigerfamilien. Gleder meg like mye hver gang vi skal oppover!!! Det skal bli moro, og så har jeg så snill mann at han selvfølgelig synes at scrappesakene mine skal få være med. Heldig eller?

6 kommentarer:

Broggis sa...

Vet du? Du er helt utrolig, fantastisk, imponerende flink. Ja, helt råååååååå!

~Kjersti~ sa...

Åh, jeg falt heeelt for det siste kortet! Kjempefint! :)

Marianne sa...

Hva skjer 17 april da tro? *nysgjerrig*
Nydelige kort du har laget her, falt spesielt for det siste kortet, så rent og nydelig!

Anne H. sa...

Du lager alltid så flotte kort!
Jeg ble også nysgjerrig på hva som skjer den 17. april....
Kos dere med bursdagsfeiringer i helgen!
Klem, Anne -:)

-Aina- sa...

For noen nydelige kort du har laget!!
Det konfirmasjonskortet, er det et møsnterark som er sånn eller har du primtet det ut selv?

Carina sa...

Så masse flotte kort du har laget i det siste :) Og så flotte og på hver sin måte spesielle.

Ha en flott dag.

Klem Carina :)