9. mar. 2009

Lekent



Ikke ofte jeg er tvers gjennom fornøyd med et kort så dette kommer det til å bli vanskelig å selge. Kanskje jeg skal beholde det selv? Hehe..

Den har alt jeg liker og helheten gjenspeiler den stilen jeg har lyst til å satse på. Det er farger, lekent, barnslig men passer også til voksen? Rart at det skal ta så mange år ( jaja, bare tre da...) å finne egen stil men jeg tror jeg begynner å nærme meg. Hehe, men jeg tør ikke rydde heeelt oppi scrappesakene mine og kvitte meg med det som ikke er helt meg, for da blir det ganske stusslig.

Kort O Mania på Scrapping har begynt for fullt og i dag har jeg lagt ut ny oppgave: man skal lage kort etter skisse som jeg hentet på 2s4y, min store inspirasjonskilde, men det er kun lov å bruke nyanser av grønt! Tror oppgaven falt i smak så nå sitter jeg bare og venter på å få inn bidragene. Tror det vil komme mange kreative og vakre kort. Det er SÅ moro å være med og drive Kort O Mania og det er hele 8 uker igjen = masse å glede seg til!

5 kommentarer:

Gro sa...

Skjønner godt du vil beholde det selv altså.
Det var kjempe fint.

Wibeke sa...

Herlig lekent kort :-)
Digger den barn(s)lige streken, som fuglen har!

Miip sa...

Morsomt, søtt og lekent kort! Skjønner veldig godt at du er fornøyd med dette :)
Klem Helen (ps-fant dere ut noen dato på treffet?)

Solrunn sa...

Har vært å tittet i bloggen din og det er virkeligen mye flott du lager, gleder emg til å følge med på hva mer du lager;))

Ønsker deg en kreativ uke;))

ellas sa...

Dette kortet var bare helt HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRLI :-) Liker veldig godt måten du setter sammen de ulike elementene på!! Alltid like sprudlende, men samtidig så harmonisk!!!

You`re great!!!