17. mar. 2009

Til gullbryllup...

Foreldrene til en god kollega av meg skal snart feire sitt gullbryllup og til noe så ærverdig, måtte det et spesielt kort til.

Navnene er belagt med bladgull og den siste finishen er tatt med brunt glitterlim for å gi teksten litt spill. Pyntet med blonde, blomster og binders mens perlene faktisk er en del av halsmykket som jeg brukte når jeg giftet meg i 2005. Det ble ødelagt for ikke så lenge siden og når jeg fikk vite at jeg skal lage et sånt kort som dette, var kjedet det selvfølgelige valg :)

Jeg har flettet det inn i blonden mens metalldelen henger i nedre venstre hjørne der jeg har festet en lilje-charm i enden. Kortet er også pyntet på innsiden med div. diecuts, stempler og litt glitter. Har dessverre ikke rukket å ta bilde av det...det er fortsatt til tørk :)






6 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig!!
Den blonden var helskjønn og så tøfft det ble med bladgull!!

Marianne sa...

For et nydelig kort! Stilig med både egne perler og bladgull.

Mariann Isaksen (mais) sa...

Lekkert kort Maria :-)
Fine detaljer med perlene - og det var kjempestilig med bladgull på bokstavene.

Wenche J. sa...

Så lekkert og stilig kort! Du er så flink med detaljer!

Broggis sa...

Vakkert, vakkert. Detta fiksa du hetl perfekt.
Elsker bladgullet, og perlene, og blomsten og og og og....<3

Vectrarola sa...

Jeg må bare kommentere det her også, innmari nydelig kort Maria! :o)