10. mar. 2009

To bestillingskort

De-ja-vou? (er det sånn det skrives? Sikkert ikke....) Neida, jeg har bare fått bestilling på enda et Merilyn Monroe kort. Det skulle være prikk-likt og det ble det... Faktisk moro å lage det samme om igjen, ikke ofte jeg har anledning til det. Skal liksom oppfinne hjulet på nytt hver gang. Tåpelig, vet det..hehe

Det andre kortet min kjære kollega bestilte er ballett-kort til ei jente som ikke finnes rosa. ''HÆ?'' sier mannen min: ''ei ballettdanserinne som rocker?'' Han dro frem ideer om å kle inn en filtfigur med ballerinakjole og gi den pønker-stil. Holdt på å le meg ihjel..
Anyway, jeg fikk to bilder som skulle være med, noe som jeg synes er utrolig vanskelig. Oppsettet har jeg brukt minst en time på å finne ut av. Er det derfor jeg ikke orker å scrappe mon tro?

Det mysteriet skal få lov til å henge her inne for nå skal jeg gå og legge meg. Minstemann har hatt diare i flere dager ( er det noen barn som IKKE har hatt det nå mon tro?) og begynner å komme til hektene igjen så jeg øyner mulighet for å sove flere timer i strekk i natt! Jippi!



8 kommentarer:

Torill sa...

Knallfine kort, begge to!! NYDELIG!

Broggis sa...

Vakkert , vakkert, vakkert!!

Jeg bare digger dem!

Klem klem!

Madam sa...

Kjempefine kort begge to :-)
og ballett-kortet var jo bare helt supert!
Ha en fin uke.
Klem fra Monika

Broggis sa...

Ligger noe til deg i bloggen min!

Marianne sa...

De er så tøffe de kortene dine! Du inspirerer!
Og takk for koselig besøk i bloggen min forresten :)

Klem
Marianne

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget!
Liker effekten av bazzillen som skinner litt igjennom på bildene!

HEIMLAGA sa...

Hei på deg Maria :O) Måtte bare innom og si hei. Savner deg må vite :) Ikke noe action her dessverre. Har fått hypothyreose, og det toktid før det ble oppdaget, men nå har jeg fått medisiner og håper på bedring. Er overveldet over alt det flotte i bloggen din siden sist. Jeg ELSKER de rammene du har laget, og måå prøve meg på noen sånne så fort jeg er på beina igjen. Du har en utrolig kul stil, og jeg misunner deg. Håper det går bra med deg, og med kortomania :) Er så glad for at du ville stille opp og hjelpe Honning. Dere er to godjenter begge to :) Ønsker deg en flott og kreativ vår, og gleder meg til hver gang du legger ut noe nytt :O) ♥ Stor tirsdagsklemm fra VyanMica

Miip sa...

Hei, og takk for sist :) Hyggelig å møte deg også. Og her er detlekre kort du har laget (som vanlig)- likte spesielt det ballerinakortet! Gleder meg til å se hva vi får kokt i hop :) Blir spennende!!
Klem Helen