24. apr. 2009

Konfirmasjonstid...

...nærmer seg og det merkes. Mine ivrigste ''kunder'' er mine kjære kollegaer som både har barn som skal konfirmeres ( gratulerer !! ) og skal i konfirmasjon i helgen og trenger noen personlige kort. De fleste av kortene var til gutter og jeg må si at jeg kvier meg litt hver gang jeg må lage noe til en gutt/mann.
Kort er jo ikke typisk manneting så mitt mål hver gang er å lage et kort som vil få de til å si noe sånt som '' jaja, når jeg først må få et kort, så var dette faktisk helt OK kort å få'' , hehe. Og dette er ikke lett, i min verden. Tror mange vil kjenne seg igjen i det at det ikke er lett å lage kort til en mann/gutt ( med mindre man klæsjer på et bilde av en golfball og limer på navnet..så deilig!)
Denne uka har det vært 6 bestillinger og minst like mange venter på å bli ferdige til neste helg. Heldigvis skal jeg på Grorud-treffet i morgen og håper jeg vil klare å få unna de fleste. Det er bare det at....det tar så lang tid å komme i gang på et sånt treff. Det er sosialt, koselig, mye som skjer og mye en må skravle om. Så vi får se hva jeg får tid til!.

Før jeg laster opp bildene: jeg har kjøpt den nyeste Tote Ally og jeg er SÅåååå glad!







5 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg synes du har laget utrolig mange flotte guttekort - du klarer det også du :)

Klem
Marianne

Nina sa...

Lekre kort! Kombinasjonen gutt/konfirmant sliter jeg litt med om dagen så det er greit å stjele litt inspirasjon.
Sees til helga :)

Camilla sa...

Så stilige kort! :D
Du er kjempeflink til å lage guttekort, det syns jeg er så vanskelig!

- Papirleken - sa...

Syns du lager perfekte gutte kort jeg! Fin "Maria stil" over disse kortene!

Lillian J. Logie sa...

Hei! Du er moderator på scrapping.no :)
eg har skifta mail, og skulle endra dette inne på profilen min, men, då blei brukerkontoen min deaktivert!! :S ka gjer eg då?