28. apr. 2009

Mellom to treff

Grorud var knallsuksess! Endelig: alle barna er friske, mannen er frisk, jeg også var frisk og klar for en ordentlig scrappe-orgie! Selv om det alltid tar minst 3 timer å komme skikkelig i gang ( det er jo så mange hyggelige mennesker å hilse på, mange butikker å besøke og mange flotte ting å kjøpe ...) så er vel kosen det som skal stå i sentrum.

Samfunnshuset var nesten fullt og alt gikk som smurt. God plass hadde jeg også ( eget bord...wow!) og gjengen jeg satt med fikk trent mine lattermuskler iallefall :) Jeg var usedvanlig produktiv og fant ''bobla'' sånn ca samtidig som Anette, ca 19:00....vi er ganske synkroniserte der, hehe. Når vi er i bobla er det ikke alltid like lett å få kontakt med oss...da tenkes det på høygir!
JO, så skulle vi hjem da...ca 1 på natta satt vi kursen mot Oslo og hva skjer rett før avkjørselen til Vestby sånn ca 1:45 på natta? Jo...vi går tom for bensin!! Anette visste råd...hun ringte moren sin som kjørte tulling for å berge oss med den fiiiineste bensinkanna jeg noensinne har sett. Selvfølgelig, alle bensinkannene er vakre kl 2 på natta når du er trøtt og sliten og bilen er skrapa for drivstoff, haha. Anette...kommer nok til å høre om denne noen ''få'' ganger i fremtiden og jeg kommer til å kose meg hveeer gang, hihi
Til helga skal jeg arrangere Mossetreff så forbredelser er i full gang men jeg har mye å lese pga noen eksamener jeg må ta på jobben så det er litt hektisk om dagen. Det er utrolig moro med to helger på rad med treff og jeg gleder meg masse til å møte alle som kommer på lørdag!
Anyway...her er kortene jeg lage ti helga :)











6 kommentarer:

Monica sa...

Nå sitter jeg og ler litt her, ser dere liksom litt for meg sånn midt på natten uten bensin. Snille mammaen til Anette som "reddet" dere :) Takk for sist, var som alltid veldig koselig å hilse på deg igjen, og sånn "for the record" så lagde jeg faktisk NI lo'er ila helgen, så jeg kom igang tilslutt jeg også hehe.
Kos dere masse, masse på treff til helgen. Klem fra Monica

Broggis sa...

Ja, mamma, vår reddende engel. Neste gang tror jeg vi slår ut airbagen og sover der... Eller du kan jo sove på magen min...
Takk for en super lørdag og all moroa!

Sigrun sa...

Så mye lekkert du fikk laget på treffet! Godt å se du er aktiv igjen! Klem

Carina sa...

Så mange flotte kort du har laget :) Du har vært skikkelig produktiv...

Du har en flott blogg!!

Klem Carina :)

May-Liss sa...

Nydelige kort! Fikk kjempeinspirasjon av bryllupskortet!

~Kjersti~ sa...

Kortet med Fredrik var SÅ tøft! Digger at du har brukt både ruter, striper og prikker. Herlige farger sammen!