2. apr. 2009

Snart påske...


For ca. 1 uke siden fikk jeg bestilling på et babykort, fra en kollega. Ønsket var rosa og med ''Josefine'' på. Resten kunne jeg styre selv. Jeg brukte stempeltrykk fra WhipperSnapper og valgte å ''fargelegge'' det med glitter. Det ga utrolig fin effekt men vises dårlig på bilde.. Fjær kjøpte jeg på Panduro her om dagen og etter å ha prøvd det nå, tror jeg at det vil forbli i sortimentet :) Resten er litt rubons, bånd og mønsterark fra Melissa Frances. Må si at jeg er litt lei Bazzil og har fått heeeelt dilla på orange-peel ( sånn det heter?) type kartong. Utvalget er ikke allverden ''out there'' men håper det tar seg litt opp. Utrolig fint kartong!


Her kommer resultatet:





Nå er det en dag igjen på jobb og så er det familieuke med påskeferie og kos. Det gleder jeg meg utrolig til!


I morgen fyller vår eldstemann, Niclas 4 år . Jeg gleder meg nesten like mye til dagen. Han skal få sjokolademuffin til frokost med lys og kanskje skal han få åpne gaven med en gang: en sparkesykkel som han har ønsket seg lenge. Men vet ikke om det er litt risky å gi det tidlig på morgenen? Hehe. Her er goingen vår, fra barneselskapet vi hadde i helga. Spiser kaka si...og mere blir det i morgen :)





Gratulerer med dagen knøtten !!

3 kommentarer:

Broggis sa...

<3 gratulerer lille vakre!!!!
Håper dere får en super dag og påske!

Miip sa...

Gratulerer med burdagsgutt :) Nydelig kort-igjen. Kul effekt med glitteret!
Klem Helen

Madam sa...

Gratulerer med "Knøtten" og for et nydelig babykort du har laget. Veldig fint med den fjæra :-)
Ønsker deg samtidig en god påske.
Klem fra Monika :-)