10. mai 2009

Award


Takk til Hannemor som har gitt meg denne nydelige awarden og ikke minst for de vakre ordene som fulgte med. Det er stas å få skryt av noen som er så flink så jeg er både takknemlig og ydmyk. Tusen takk!

Jeg velger å gi denne videre til de som både fortjener og trenger det:


Broggis er min gode veninne og trofast scrappevenn som stadig passer på at jeg holder meg i skinnet og ikke minst, at jeg er med på de treffene jeg skal være med på. Hun er nå i en liten inspirasjonstørke og det unner man jo ingen. Så her er en liten oppmuntring til deg i håp om at du kommer deg ut av den snart. Klem :)

Aashild har virkelig vist sin ypperste kreativitet i det siste da hun har gått litt over i collage - bilde verden og her viser hun virkelig hva hun er god for. Det er en fryd å se der inne. la seg inspirere og beundre hennes verk. De bildene ville jeg gjerne hatt på veggen! Stå på!

Anne, også kjent med sitt alias aksh. Jeg fikk anledning til å bli bedre kjent med henne når jeg arrangerte treff sist og man skal lete lenge etter mere behagelig og herlig vesen. Jeg håper jeg får møte deg snart igjen Anne og for ikke å snakke om å se deg i full sving med de vakreste LOene.

2 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Ååå tusen takk Maria *klem*
de ordene varmet masse :o)
Sitter her og koser meg med en LO og tenkte faktisk tilbake til treffet i Moss...det var så utrolig koselig og inspirerende å være der :o)
Stor søndagsklem fra Anne

Åshild sa...

Så koselig å komme hjem til en så hyggelig overraskelse :) Tusen, tusen takk - både for prisen og for de gode ordene.

God klem!