13. mai 2009

BLOG CANDY


Jeg oppdaget for en liten stund siden at bloggen min har hatt mer enn 10 000 besøk og det må jo feires. Jeg har en stor pakke klar for å glede noen, en fin blanding av nytt stasj, stempler og div. annet. Bli med på feiringen så kanskje du slår kloa i denne godbiten

For å være med, gjør følgende:

- legg deg inn som følger på bloggen ( hvis ikke du allerede er med)
- link til dette innlegget i bloggen din og
- legg igjen kommentar

Vinner av candyen kåres 1. juni :))

31 kommentarer:

Torill sa...

Grattis med 10000!!!
Supert!
Jeg vil veldig gjerne være med:0)

Gro sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro sa...

Gratulerer med 10000!!!
Å jeg må bare si at du er super dyktig til og lage fine kort.
Har linket til bloggen din, i min blogg.

- Papirleken - sa...

Gratulerer med dine første 10 000 - det kommer nok mange fler! Alltid mye fint å finne her inne - digger stilen din!

synnøve sa...

Gratulerer Maria,nå har jeg omsider klart å linke, så nå har jeg gjort det!!
Flotte konfirmasjonskort på rekke og rad.

Anette sa...

Grautlerer såå masse! Jeg vil veldig gjerne være med på denne spennende candyen :)

Lena Katrine sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende! Spennende med overaskelses-candy! Jeg legger link i candy-rollen min ;)

Marit sa...

Hei på deg!
Gratulerer med de 10000!!! treffene!
Jeg vil gjerne bli med på trekningen av den rosa pakken!
Hilsen fra Marit

Solbjørg sa...

Gratulerer så mykje med 10.000 besøkende.
Har lagt eit innlegg i bloggen min om blogcandyen din.

Solbjørg

Hanne sa...

Gratulerer så mye med 10.000 besøk! Jeg har selvsagt også meldt meg på som følger, og lagt link til bloggen din i min blogg!

Nå skal jeg kose meg videre her inne med alle de fine kortene dine! <3

Monica sa...

Gratulerer med 10 000!!!!
Jeg vil gjerne være med og har linket til bloggen din og følger deg selvfølgelig ;)

http://kreativkort.blogspot.com/2009/05/blog-candy-hos-maria.html

Gro sa...

Gratulerer masse med 10000 og Inspirational i dag.
Blir gjerne med på overraskelsescandyen din.
Legger den inn øverst i side menyen min.
Klem, Gro.

Linda sa...

Hjertelig tillykke med de 10000 besøg. Det er rigtig mange og jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg lægger et link til bloggen din hos mig.

Kjerstin sa...

Hei! :)
"Fant" deg inne på Inspirational - gratulerer! - og du lager kjempemye fint! Vil veldig gjerne følge deg videre og er følger fra nå av!! ;)

Spennende med hemmlig candy! :D I'm in!

Hege sa...

Så spennende med 10000 besøkende!!! Gratulerer! :-D Jeg oppdaget bloggen din i kveld, og du lager mye fiiiint :-D Jeg blir gjerne med på denne candyen. Jeg er nå følger av bloggen din, og har linket til deg i min blogg :-D

Gry-E. sa...

Gratulerer med 10000 treff. Supre kort du lagar.
Eg har linka deg til bloggen min.

Nancy sa...

Gratulerer med 10 000!!!
Spennende candy;O) Klar for feiring, og linker deg i bloggen min.
Klem, Nancy.

Annelies sa...

Congratulations on the hits! I'm a follower and here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Кари Сол sa...

Congratulations, Maria!
Thank you for the chance to win your candy. Welcome to my blog http://karysoltany.blogspot.com/
and welcome to Israel...
Smile...

Ksenia sa...

Congratulations on your hits!
My link is http://miawoo.blogspot.com/2009/05/blog-candy-0106_25.html

fancyscrap sa...

Conratulation! Would love to be included! I put a link on my sidebar.
Thanks

Vimse Maisa sa...

Gratulerer så mye med 10 000 besøk. Er en stund til jeg når deg igjen ser jeg..

Nikki sa...

Congrats on all the Hits
Have added you into side bar
HereThanks for the Chance
Nikki C

Carla sa...

Hello Maria,

Congratulations with the 10.000 hits on your blog.
I've take a look on your blog and saw some amazing cards!

I left a link on my 'Candy bar'.
Thanks for sharing this surprise with me ;-)

Hugs from the Netherlands,
Carla

Agus :) sa...

Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) Im going to link your blog right now!

Here is my blog.

Hugs

Agus

Regina sa...

hi, Maria
congratulations to you! 10,000 hits are amazing!
How fun! I love surprises!
I have put a link up on my sidebar and I’ll subscribe your blog. I hope it's ok?
Thanks for the chance to win.
Greetings from Germany
Regina

Lene`s hobby blogg! sa...

Hei hei!
WOW, gratulerer med så mange besøkende.. :) Å er veldig spent på hv candyen inneholder, så jeg slenger meg med for dette blir morro! :)

Klem fra Scrappelene.

Anonym sa...

Gratulerer med 10000 besøkende! Ikke rart at det er så mange som er innom egentlig.... -det er jo så mye fint her og masse inspirasjon å hente!
Hilsen fra Turid :)

Anonym sa...

Gratulerer med 10000.Masse fint i bloggen din.
Maska

Nina sa...

Gratulerer med 10.000 - og på god vei mot 15 allerede :) Sjanse til overraskelser lar man vel ikke gå fra seg ;)

Sissen sa...

Oi oi, gratulerer! Jeg legger inn bloggen din i inspirasjonslista mi, samt linker til din blog candy i sidemenyen min :)