29. mai 2009

Den fjerde stafettrunden er i gang

... i DT - bloggen til Scrappiness. Løp og ta en titt og la deg friste til å delta. Det vanker, som alltid, en premie til den heldige vinner :) Vintage er tema og her er hvordan jeg løste det:



Det var faktisk mer utfordrende å lage det enn jeg trodde. Mye stasj er ikke helt min greie og blomster og jeg trenger litt mer tid sammen for at jeg skal bli heeeelt fortrolig og kompis. Anyway...til å være mitt aller første vintage kort, er jeg OK fornøyd. Det bildet var vel mere pinup og rockabilly enn vintage?

Materialliste:

Bazzil-Bazzil med stripete mønster?-Bilde hentet fra internett-Mønsterark; MY Minds Eye Berries Paper fra ''Out&About''-MM Paperie Mocha brads-My Minds Eye card ''Starring''-Roser-Prima blomster og blonde-Swirlen (fra BG Cupcake Chipstickers ) er ikledd TH Distress Crackle paint ''aged mahogany''-Annet: slitt hofteholder og del av perlekjede tvunnet i blonden.

3 kommentarer:

Nina sa...

Lekkert kort men det hadde jeg aldri gjetta kom fra deg, selv om "Maria-stilen" har ganske stor spennvidde :)
Må jammen prøve å rekke fristen på stafetten denne gangen....

Madam sa...

Kjempefint kort :-) og jeg hadde nok heller ikke gjettet at det var du som hadde laget det ;-)
Skal nok prøve å rekke fristen ennå en gang...
Ha en fortsatt fin pinse!

Linda sa...

Det er et vældig fint kort med mange detaljer. god forsat pinse til dig.