8. mai 2009

Våren er en travel tid

Nå er det snart en uke siden jeg arrangerte Mossetreffet igjen. Men dagene mine er så hektiske for tiden at jeg knapt rekker å oppdatere min A-plan for ikke å snakke om blog, hehe.
Treffet var vellykket og utrolig hyggelig. Jeg synes det blir bedre for hver gang. Vi koste oss, var kreative sammen, lo så vi fikk vondt i kjeven og klarte faktisk å få til par konkurranser.

Den ene gikk ut på å lage en LO eller et kort basert på en skisse og den andre var å scrappe et munnbind. Nå sitter jeg på jobben og har ikke tilgang til de bildene men det kommer etter hvert. Bakgrunnen for dette er selvfølgelig svineinfluensa – hysterien og vi måtte ha det litt moro med det. Vi har allerede avtalt å treffes igjen i september så jeg kan begynne å glede meg!

Nå må jeg konsentrere meg om noen eksamener jeg må ta her på jobben så hovedfokuset vil være der. Og vips så er det sommerferie! Gleder meg veldig for da kjører vi til min svigerinne på Møre og så videre til svigers. Det kommer selvfølgelig flere oppdateringer her inne før den tid. Ha en flott helg!


Her er kortene jeg har laget i det siste:

Anders: er et bestillingskort til en konfirmant som er FFK fan. Da er det klart at fargevalget var ekstremt viktig å velge riktig og å holde meg til. Utfordringen her var at kortet måtte være stort så 30x15 er definitivt en flate jeg ikke er vant til å pynte men jeg ble fornøyd :)

Hvem skulle trodd at jeg har begynt å bruke blomster? Men med de nye blomstene fra Prima, går det virkelig an! Dette kortet laget jeg av ren lyst - en herlig følelse :)

Dette er bestillingskort til en sykkelkjørende konfirmant. Var morsomt å lage, spes. fordi jeg fant klistremerker med temaet og et mønsterark med ditto - stemning.


Et bursdagskort inspirert av sommerfuglen og mønsterarket. Liker denne type fargekombinasjoner

Bryllupskort var det litt lite av i kortboksen min og sommeren nærmer seg. Enda en gang: blomster fra Prima. Må ha flere!

6 kommentarer:

Nina sa...

Digger FFK-kortet - og det sykkelkortet var kjempekult! Hvor kommer arket fra?

Gro sa...

Kjempe stillig og fine kort du har laget Maria.

Men du, er det snart påskeferie? hihi

Hannemor sa...

Stilige kort som alltid, Maria! Du er så himla god på farger du - spreke farger! :)

Hadde lyst til å gi deg en liten oppmerksomhet i bloggen min, som takk for at du inspirerer og er en super K-O-M-kompanjong!

:D

Klem, Hanne

Mette sa...

Så nydelige kort. Falt spesielt for de to siste. Lekkert sommerfuglkort og et delikat og stilfullt bryllupskort :)

Hanne sa...

Flotte kort med herlige detaljer! Likte spesielt godt FFK kortet! Det ble helt sikkert populært! :-)

~Kjersti~ sa...

Kjempelekkert grønt bryllupskort! hvilken grønnfarge har du brukt på glimmermisten?