19. mai 2009

Nytt



Det er ikke så mye tid til kortlaging i det siste så jeg lager kun det jeg får av bestillinger og det som må sendes ut. Lesingen til eksamener på jobben må prioriteres...
Allikevel er det ikke helt enkelt å bare snekre sammen noe heeeelt enkelt, hehe
Det øverste kortet er bestilling fra min kjære kollega. Hennes datter fyller 20 år og jeg har lenge tenkt på hvordan dette kortet skulle se ut da hun har egne interesser og livsstil som jeg måtte få til å gjenspeile seg i prosjektet. Min kollega ble veldig fornøyd og da er jeg også fornøyd. Det var moro å lage det og hun bidro faktisk selv med noen materialer ( les: bilen, lassoet, nøklene...). Utrolig morsomt når en har så mange preferanser å gå ut fra!
Kortet til LinaB er igjen mere meg...hehe. Og forhåpentligvis viser det også litt av personligheten til mottakeren, min manns niese som skal konfirmeres til helga. Hun er egentlig ganske alvorlig, tankefull og veldig glad i å lese. Men innerst tror jeg det er masse fargerike tanker :) Så kortet skal både gi henne en glad-budskap og gjenspeile litt av det jeg tror hun er: en utrolig reflektert og nyansert vakker dame :)

5 kommentarer:

Broggis sa...

Fy søren Maria!!
Du tar pusten fra meg!!!
Du er råååå, og jeg er fan nummer en!!!
Diger klem!

Marianne sa...

Det øverste kortet falt jeg skikkelig for - knallstilig!
Herlige detaljer du har brukt.
Kort nr 2 var som du sier - litt mer deg :D Lekkert og fargerikt :)

Klem
Marianne

~Kjersti~ sa...

"Anniken- kortet" var skikkelig fint og tøft!!

Linda S sa...

Så mykje fint du lager!

Anniken Hegle sa...

Hei Maria. Må forresten takke for det kjempe fine kortet jeg fikk til min 20 års dag. Jeg ble så glad for det, og hele kortet beskrev meg som person. Flink er du :)