4. jun. 2009

Denne uka er preget av div. kortbestillinger og forsøk på å selge mine kort i butikk. Jeg er ikke verdens flinkeste til å markedsføre meg selv men jeg prøver meg litt frem. I helgen spurte jeg min frisør om hun vil selge mine kort og jeg har fått et ''ja'', iallefall uformelt. Tjohei! Da vet jeg hva jeg skal bruke sommerferie - kvelder på: å lage en del kort!
Boksen på jobben holder også på å bli helt ribbet for kort så her er det på tide å fylle opp litt.

MEN: bestillingene først! Dette kortet bestilte min kjære kollega hvis fru fyller år i dag og hun får en sykkel i gave. Derfor sykkel - ønsterark. Utrolig anvendelig motiv!



Hæ? Ja, stemmer: jeg har fått tak i PhotoShop Elements og legger nå på rammer på alle mine bilder (veeeeeeeeeldig stolt og glad og synes dette er forferdelig stas) . Navnet må også stå på, litt ''brand'' over det, hehe. Nei, nå blir jeg fnisete her.

Wibeke: en stor klem til deg!

3 kommentarer:

Nina sa...

Til og med en award skal du få av meg - ligger i bloggen min :)
Fortsatt god helg!!

ninabakke sa...

så fint kort :)

Lena Katrine sa...

Stilig sykkel-mønsterpapir og flotte detaljer!