25. jun. 2009

Late sommerdager

Det er siste dag på Mørelandet og vi velter oss i fint vær, norsk natur på sitt beste, barnelatter og herlige sommerkvelder. Kan man ønske seg noe mere?

Vi er på besøk hos min svigerinne i deres fjord-himmel og i morgen reiser vi videre oppover i landet - til Trøndelag og svigermor. Vi skal kjøre Atlanterhavsveien så det blir en helt ny opplevelse for meg

Kveldene her på Møre har gått til scrapping, sammen med svigerinna som også er glad i å lage kort. Jeg har utrolig mye å ta igjen og mange kort å lage både til meg selv, min lille salgsboks på jobben, en frisør som skal selge for meg og kanskje vil jeg, for en gangs skyld klare å lage eget lager med kort.

Geirangerfjorden




Smak av sommer...

Scrappekos på verandaen? Hvorfor ikke :)


1 kommentar:

Marit sa...

Hei!
Det finnes ikke noe vakrere i verden enn en herlig sommerdag på Møre:) Og slike dager har vi akkurat nå - det er så deilig:-)
God sommer videre!
Hilsen en vaskekte sunnmøring -Marit