10. jun. 2009

Min kjære kollega, Karianne, fylte 30 år for en liten stund siden og i den anledning ble jeg invitert i hennes selskap som for forøvrig var noe av det morsomste jeg har vært med på! Lenge siden jeg har vært på ordentlig fest og jeg må si at jeg følte meg litt amatør blant alle de festglade men etter bare noen minutter var alt glemt og tiden fløy avgårde. Utrolig gjennomført og kjempemorsomt med masse flotte mennesker.

Karianne er jo intet unntak og derfor fortjente hun å få det vakreste kort jeg kunne lage. Jeg prøvde hardt og her er resultatet:

Det er et posekort. Innholdet må jeg nok skjule for offentligheten da det er fullt av litt ''interne'' greier og bilder av kollegaer.

( ja...hun ble veldig fornøyd med det :))

9 kommentarer:

Pia sa...

wow hvor er det super rålækkert, så flot i farver og pynt

neeta sa...

Hei! Dette kortet var utrolig flott:) Har titta litt i bloggen din og publisert noen av kortene dine på Sukkersöte kreasjoner. sukkersotekreasjoner.blogspot.com

Du er utrolig flink, jeg digger stilen din:)

Anita

Hildegunn sa...

Herlig!
Og gratulerer med publisering på Sukkersøte Kreasjoner!

Torill sa...

KNALLFIN!!!!

Hannemor sa...

Så nydelig kort, Maria! ♥

synnøve sa...

alldeles nydelig!!!

Bea sa...

Så mye tøft du lager, og så morsomt at du bruker så mye forskjellig pynt :)

Marianne sa...

For et herlig posekort! Skjønner godt hun ble fornøyd. Lekkert pyntet og flott med det personlige bildet.

Mariann (mais) sa...

Fantastisk vakkert kort - utrolig nydelig og delikat. Forstår godt at Karianne var fornøyd.
Det er sikkert veldig lekkert inni også!
Klem fra Mariann