28. jul. 2009

Back to scratch...

Det er så irriterende, tidkrevende og energislukende å prøve å finne en ny template til bloggen. Innimellom angrer jeg for at jeg la fra meg ideen om å studere grafisk design :(
Etter flere dager med leting, kvelder med HTML koding og diverse fikkel, ble jeg kjempefornøyd med designen og kunne endelig kose meg med en template som passet min stil. Men så åpnet jeg bloggen på jobben og her var ALT skjevt....*dåner*

Så nå er jeg tilbake til den vanlige hvite minima og ærlig talt så tror jeg at jeg trives med det. Så det så ;)

Oppdatering: jeg er i dårlig form i dag. Nei...vil ikke tenke på den beryktede influensaen så jeg kjører mantra:

'' jeg er ikke syk, dette er psykisk''
'' jeg er ikke syk, dette er psykisk...''

2 kommentarer:

Marianne sa...

Først av alt, god bedring *klem*

Ellers synes jeg bloggen din er flott som den er nå, god oversikt og lett å finne frem i.

Håper du blir fort frisk igjen!

Marianne

Elisabeth sa...

Noen ganger er det enkleste det beste, vet du! ;)

Hehe, det er bare psykisk, slik prøver jeg også å tenke. "Nei jeg er ikke syk, slutt å tull". Det verste er at det funker faktisk å tenke sånn ;)